Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Lees net dat SBS bij het uitzenden van Under the Dome hun K3 meuk probeert aan te prijzen:

Muziek in de serie vervangen voor K3 8)7

http://glamora.ma/2015/08...rt_k3_muziek_in_unde.html

Graffiti op de maan 8)7

https://twitter.com/devilstrike1/status/636109992903475200

Heeft iemand dit gezien? Ik heb veel moeite om dit te vertrouwen (glamora.ma?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Ik zeg hoax. Opgezet door SBS icm K3 om de hype op gang te brengen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:01

Spooksel

Spooksel!

Hoe is het een hoax als het toch echt in die serie gemonteerd was? :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:20
L1nt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:48:
Ik zeg hoax. Opgezet door SBS icm K3 om de hype op gang te brengen.
Ik weet niet of het een Hoax is mbt Under the Dome. Wel zat ik vorige week Fast and Furious te kijken en daar was aan het begin van de film een kentekenplaat vervangen door "K3 zoekt K3" en later het geluid uit de autoradio vervangen door een liedje van K3.

Zou dus best wel eens waar kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiggyB
Als het ook in F&F zit dan durf ik te geloven dat het ook in Under the Dome zat.

Wat een slechte ontwikkeling vind ik dat zeg!! Ik keek al geen series meer op tv (netflix, HBO) maar dit zal toch nog wel meer mensen wegdrijven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoorde dit eergister ook al van iemand hier op GoT, K3 in Under the Dome 8)7

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
Toevallig gezien en echt een WTF. Blijkbaar neemt SBS het eigen product niet serieus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Rukapul schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:54:
Toevallig gezien en echt een WTF. Blijkbaar neemt SBS het eigen product niet serieus.
Of proberen ze op deze manier meer mensen te trekken maar weet niet of beide programma's in de doelgroep van K3 zoekt K3 vallen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Zal de orginele serie maker blij mee zijn dat zijn serie verneukt wordt door Camping Life TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiggyB
Rukapul schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:54:
Echt belachelijk! Hoe verzinnen ze het daar bij SBS |:( |:(
Pinky-H9 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:55:
Zal de orginele serie maker blij mee zijn dat zijn serie verneukt wordt door Camping Life TV
En dit, ben benieuwd of dat uberhaupt mag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
Pinky-H9 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:55:
Is dat al eens doorgegeven? :P

Ik kijk gelukkig dat soort series niet op tv. Maar ik zou me er kapot aan ergeren. Nouja, een K3 zoekt K3 in de maan vind ik dan minder storend dan de balken die met veel poeha en geluid bovenin het beeld komen, maar toch. Muziek toevoegen etc is in mijn ogen echt not done. Wel een goeie om iedereen bij je weg te jagen en zeker ook een goeie om absoluut niet K3 zoekt K3 te gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:50
Hoe je het ook draait of keert.. het werkt dus wel! Negatieve aandacht is ook aandacht natuurlijk. Slim gedaan dus van die jongens van SBS.

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 00:31

Alaksandus

Vae puto deus fio

Dit hebben ze ook bij LOTR Return of the King enkele jaren geleden gedaan. Voordat de schepen de haven bij minas tirith binnenvaren zie zag je op het gebergte volgens mij reclame voor nieuwe afleveringen van Beau van Erven Dorens (inmiddels) gecancellde show.

Kan trouwens zijn dat dit op Veronica was, maar is zelfde ellende..

[ Voor 12% gewijzigd door Alaksandus op 26-08-2015 14:00 . Reden: Kan trouwens zijn dat dit op Veronica was, maar is zelfde ellende.. ]

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:07

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik ben zo blij dat ik series bijna niet via de commerciele televisie kijk zeg, wat een bullshit.
DonJunior schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:59:
Hoe je het ook draait of keert.. het werkt dus wel! Negatieve aandacht is ook aandacht natuurlijk. Slim gedaan dus van die jongens van SBS.
Nou, voor mij is het een reden om zo weinig mogelijk te kijken, dus of ze daar nou blij mee moeten zijn...

[ Voor 65% gewijzigd door TTLCrazy op 26-08-2015 14:03 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mijn immuniteit voor reclames werkt kennelijk ook. ;) Mij is niks opgevallen.

Maar eh, Under the Dome en K3, is dat voor dezelfde doelgroep ? Huh ?
K3 is toch oude meisjes voor jonge kinderen ? ? ? En ze waren toch met de VUT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
8)7

SBS weet niet hoe snel ze kijkers moeten wegjagen. Films onderbreken voor reclame is al storend genoeg. Nu onderbreken ze de films ook al voor Hart van NL en dan krijg je tijdens de film/serie nu ook nog reclame te zien... en gewoon het origineel schaamteloos aanpassen, manmanman.

Echt achterlijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, die reclame bij de commercielen is iets daar kom je niet onderuit... daar leven ze tenslotte van. Wat ik doe, als ik al eens een film op tv wil zien, is het gewoon opnemen en dan een uur later beginnen met kijken ofzo. Ga ik eerst wel ff lekker wat anders doen, beetje chillen, opruimen, whatever... en dan ga ik daarna lekker op de bank liggen en druk ik op mijn '+7min' (ingesteld zo :P) knop zodra een blokje reclame begint. Daarna alleen nog ff klein beetje FF tot het weer weg is :)

Dat Hart van Nederland alleen... gloeiende gloeidende dat is dat irritant. En dat houden die eikels gewoon ook echt al JAREN vol zo, wtf. Dat is voor mij toch _echt_ een reden om geen lange films te kijken bij SBS!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lol, wie kijkt er dan ook naar die tokkiezender ?
Maar goed, als ik ernaar zou kijken, dan zou ik me doodirriteren, dit soort hijacking vind ik echt not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Het onderbreken van een film voor twee eigen programma's is al jaren de gewoonte bij SBS, en daarom de reden dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik voor het laatst iets op die zender heb bekeken (of heb opgenomen).
Je eigen programma's op deze manier (schaamteloos) pluggen is echter iets 'nieuws'. Misschien hebben ze het idee dat de kijkcijfers te hoog zijn? Op zich is de manier hoe nog wel innovatief, maar (net als de mensen eerder in de draad) de link " Under the Dome" <--> "K3" ontgaat me (volkomen).

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:30
stresstak schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:12:
[...]

Mijn immuniteit voor reclames werkt kennelijk ook. ;) Mij is niks opgevallen.

Maar eh, Under the Dome en K3, is dat voor dezelfde doelgroep ? Huh ?
K3 is toch oude meisjes voor jonge kinderen ? ? ? En ze waren toch met de VUT ?
K3 heeft twee doelgroepen: kinderen en papa's. Die kinderen kijken waarschijnlijk niet naar Under the dome, maar die papa's wel :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Slim? Enige wat je leest is het uitkosten van heel SBS, dat gaat ze enkel tegenzitten bij alles wat ze gaan proberen. Was het nu om iets te kopen, aandacht is aandacht en er zijn er altijd een paar die dan toch kopen, maar gros hekelt al de baggervloot aan reclame in series&films, doen ze dit stapje erbij.. nee, ben je niet echt slim.

Krijgen we straks Champions league met een roze ball en bij elk doelpunt nummer van K3, waar spreekkoren op de tribunes 'Wij willen nieuwe K3' gaan zingen? :?

Om maar even de vraag in het midden te laten of ze dit wel zomaar mogen doen.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2015 14:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vond de reclames op de Duitse commerciële zenders al vervelend als ze bewegend (en soms zelfs met geluid) onder in het beeld kwamen tijdens een film of serie. Dit slaat echter alles.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Spooksel schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:50:
Hoe is het een hoax als het toch echt in die serie gemonteerd was? :D
Ik heb de aflevering niet gekeken. Ik zag enkel een screenshot en een YT filmpje. Voor mij is dat geen rechtstreeks bewijs dat het daadwerkelijk zo op TV was. Vandaar dat ik vermoedde dat het een opgezette hoax was om aandacht te trekken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Ik zapte van het weekend langs F&F en toen zag ik het kenteken ook (https://twitter.com/Huising/status/634796371493691392). Heb niet verder gekeken, maar lees nu dat ze het dus vaker doen. (http://glamora.ma/2015/08...rt_k3_muziek_in_unde.html)

Wat zouden de makers hier nou van vinden?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Jester-NL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:28:
, maar (net als de mensen eerder in de draad) de link " Under the Dome" <--> "K3" ontgaat me (volkomen).
Ik lees net dat er mannen zijn die graag naar vrouwen van middelbare leeftijd kijken met vlechtjes en korte rokjes, met zelf kinderen en meermaals gescheiden. Die mannen schijnen ook naar UtD te kijken.
Horror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Haha, wanneer komt de herhaling hiervan :D?

Verder is dit echt bijzonder sneu, ik heb ooit ook al eens een James Bond gezien, waarin de slechterik achter een computerscherm zat. Opeens zag je stoor-strepen, waarna Geer & Goor even te zien waren met een aankondiging voor "Sterren zakken door het ijs"

[ Voor 75% gewijzigd door AW_Bos op 26-08-2015 14:41 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
AW_Bos schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:39:
Haha, wanneer komt de herhaling hiervan :D?
In de link van glamora.ma staat een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Friespeuk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:40:
[...]

In de link van glamora.ma staat een filmpje.
Maar de herhaling. Ik ben benieuwd naar pa's reactie als hij dit spontaan ziet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Jester-NL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:28:
Je eigen programma's op deze manier (schaamteloos) pluggen is echter iets 'nieuws'. Misschien hebben ze het idee dat de kijkcijfers te hoog zijn? Op zich is de manier hoe nog wel innovatief, maar (net als de mensen eerder in de draad) de link " Under the Dome" <--> "K3" ontgaat me (volkomen).
Iets nieuws? Onder welke steen kom jij vandaan? Ze hebben jaren geleden weleens Gerard Joling vol in beeld laten lopen om een nieuw programma aan te kondigen.

En een beetje "ugh ik haat reclame, daarom download ik" downloader ziet onder zijn "ik moet perse binnen 24 uur na uitzending een serie kijken" gedownloade aflevering óók reclame van andere programma's op Amerikaanse buis. Maar daar klaagt gek genoeg nooit iemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is heel wat anders. Dat is gewoon een overlay met reclame shizzle. Dat bestaat al heul lang inderdaad.

We hebben het hier over de scenes in de film/serie aanpassen om reclame er ín te monteren. Dus geluid van een radio in Under the Dome vervangen door een liedje van K3. Echt wtf.

Een beetje tv kijker kijkt wel om zo'n overlay heen maar als ze met het beeld zelf gaan lopen kloten; tja.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

BiggyB schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:46:
Lees net dat SBS bij het uitzenden van Under the Dome hun K3 meuk probeert aan te prijzen:

Muziek in de serie vervangen voor K3 8)7

http://glamora.ma/2015/08...rt_k3_muziek_in_unde.html

Graffiti op de maan 8)7

https://twitter.com/devilstrike1/status/636109992903475200

Heeft iemand dit gezien? Ik heb veel moeite om dit te vertrouwen (glamora.ma?!)
Daar hebben we een simpele oplossing voor.

Kabel eruit -> laptop eraan en gaan! (overigens ook in betere kwaliteit en pauze functie _/-\o_ )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:21
Droefsnoet schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:42:
[...]
En een beetje "ugh ik haat reclame, daarom download ik" downloader ziet onder zijn "ik moet perse binnen 24 uur na uitzending een serie kijken" gedownloade aflevering óók reclame van andere programma's op Amerikaanse buis. Maar daar klaagt gek genoeg nooit iemand over.
Tegenwoordig zijn de meeste series al heel snel na uitzending als WEB-DL beschikbaar. Daar staat die meuk meestal niet onder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

anboni schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:46:
[...]

Tegenwoordig zijn de meeste series al heel snel na uitzending als WEB-DL beschikbaar. Daar staat die meuk meestal niet onder ;)
Nou, ik krijg alleen Under the Dome tegen een betaling op sbsgemist.nl. Wel erg snel... :/
Ze drukken je alles door je strot daar... :/

Maar goed, gelukkig heb ik bijna de hele serie al gedownload. Dan heb je geen sluikreklame enzo....
Ik ben benieuwd wat HBO overigens hiervan vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Eens kijken of SBS het ook leuk vindt als ik mijn eigen graphics over hun ABRI posters plak :+
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/5arlfstqj/123.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Trots

SBS6 laat in een verklaring weten erg trots te zijn op het nieuwe programma K3 zoekt K3 en dat de zender kijkers erop wil attenderen.

"Om dit op te laten vallen, doen we dat ook op een ludieke en creatieve manier in een aantal programma's", laat een woordvoerder aan NU.nl weten.

"Om het ook ludiek te houden, hebben we het maar een paar keer gedaan. En daar laten we het ook bij."
Die laatste zin kun je natuurlijk vrijelijk vertalen naar: "Kut, het valt niet goed... we stoppen d'r maar mee voordat iedereen weer RTL gaat kijken!"

http://www.nu.nl/media/41...in-andere-programmas.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

SinergyX schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Slim? Enige wat je leest is het uitkosten van heel SBS, dat gaat ze enkel tegenzitten bij alles wat ze gaan proberen. Was het nu om iets te kopen, aandacht is aandacht en er zijn er altijd een paar die dan toch kopen, maar gros hekelt al de baggervloot aan reclame in series&films, doen ze dit stapje erbij.. nee, ben je niet echt slim.
Ondanks dat SBS al jaren uitgekotst wordt vanwege de schofterige manier waarop ze films vernaggelen door het laatste half uurtje achter twee van hun eigen flut-programma's te plakken, bestaan ze nog steeds.
Ik vrees dus dat ze ook met dit walgelijke gedoe weg gaan komen... :(

reden te meer om series gewoon te downloaden, ben je tenminste gevrijwaard van dit hufterige gedoe :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Crosspost!

Mocht iemand het nog niet geloven, ik had het ook gezien en heb iets betere caps gemaakt (nog betere caps op verzoek):

Fast & Furious K3 nummerplaat

Klikkie klikkie voor 1MB animated GIF!

WhyTF heeft een badass trucker een nummerplaat van K3? (beweegt wel perfect mee met de truck, ze hebben er wel werk van gemaakt)

Okay.. Nummerplaat.. Kan. Ik heb de film afgezet (had 'm al gezien en ik wil niet weten wat voor verassingen (1 r ja) er nog meer inzitten.

Kijk ik Under the Dome.. Tja, ik ben hardleers:

Under the Dome K3 maan

Under the Dome K3 maan 2

Dat is niet ingezoomd, zie het SBS-logo.

Maar ach, het is alleen maar wat bezopen tekst op een maan, dat valt wel onder artistieke vrijheid of niet dan? Misschien, maar als je de muziek van K3 in een Amerikaanse serie gaat verwerken dan ben je de grens tussen artistieke vrijheid en terreur ruimschoots overschreden. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Mentalist op 29-08-2015 20:50 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

W3ird_N3rd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:44:
videokwaliteit=kut omdat webspace klein is, het gaat toch om de audio. :P ik ga niet eens proberen om dit naar YT te uploaden, verzin zelf maar waarom.
Zou ik maar niet doen inderdaad, Studio 100 heeft 7 jaar geleden ook al eens een filmpje weggeclaimed van mijn account waarin K3 meedeed aan "Tien voor Taal." Sinds wanneer wordt dat geproduceerd door Studio 100? Valse claim.... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

L1nt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:37:
[...]

Ik heb de aflevering niet gekeken. Ik zag enkel een screenshot en een YT filmpje. Voor mij is dat geen rechtstreeks bewijs dat het daadwerkelijk zo op TV was. Vandaar dat ik vermoedde dat het een opgezette hoax was om aandacht te trekken.
Ik meldde het in de HK al tijdens de uitzending van afgelopen maandag van Under the Dome. Ik dacht eerst namelijk dat mijn radio opeens was aangesprongen ofzo, want K3 in een Amerikaanse serie is volstrekt onlogisch. Maar ze hadden in de aflevering dus een muzieknummer dat de personages op een radio op hadden staan dus weggemonteerd en door een K3-nummer vervangen. En op het einde zat een scène dat de maan in beeld kwam en daar werd dus de tekst 'K3 zoekt K3' in gemonteerd.

Slaat echt ab-so-luut nergens op. Op Twitter durven ze nog te beweren dat het een creatieve en ludieke manier was om reclame te maken voor de show... echt een bord voor hun kop die gasten.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:38
Creatief en ludiek is het zeker. Dat je überhaupt SBS6 kijkt is een ander probleem dat niet goed te praten valt ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Erwin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:35:
Creatief en ludiek is het zeker. Dat je überhaupt SBS6 kijkt is een ander probleem dat niet goed te praten valt ;( .
Under the Dome is een serie die ik goed genoeg vind om te volgen, maar niet goed genoeg om er ècht voor te gaan zitten. Vandaar dat ik die gewoon kijk als het op de buis komt en in dit geval is dat dus op SBS6.

Series waar ik ècht voor ga zitten (bv. Doctor Who) kijk ik als download, daar ga ik echt voor zitten om er een gezellige kijksessie van te maken.

Ik denk trouwens dat ik eens zal nagaan bij wie ik dit kan doorgeven. Ik denk niet dat het echt inhoudelijk veranderen van een aflevering goed zal vallen in Amerika :P

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 26-08-2015 19:39 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik heb er een gifje van gemaakt:

Omdat het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:44:
Crosspost!

Mocht iemand het nog niet geloven, ik had het ook gezien en heb iets betere caps gemaakt (nog betere caps op verzoek):

[afbeelding]

Klikkie klikkie voor 1MB animated GIF!

WhyTF heeft een badass trucker een nummerplaat van K3? (beweegt wel perfect mee met de truck, ze hebben er wel werk van gemaakt)

Okay.. Nummerplaat.. Kan. Ik heb de film afgezet (had 'm al gezien en ik wil niet weten wat voor verassingen (1 r ja) er nog meer inzitten.

Kijk ik Under the Dome.. Tja, ik ben hardleers:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is niet ingezoomd, zie het SBS-logo.

Maar ach, het is alleen maar wat bezopen tekst op een maan, dat valt wel onder artistieke vrijheid of niet dan? Misschien, maar als je de muziek van K3 in een Amerikaanse serie gaat verwerken dan ben je de grens tussen artistieke vrijheid en terreur ruimschoots overschreden. :(

NSFW, klikken op eigen risico!

Een "party" met K3? En waarom draaien twee mensen die 1 aflevering geleden op het punt stonden om te nøken nu K3? Dat is gewoon creepy.

videokwaliteit=kut omdat webspace klein is, het gaat toch om de audio. :P ik ga niet eens proberen om dit naar YT te uploaden, verzin zelf maar waarom.
Dit vind ik nou echt hilarisch :*) Ik dacht dat dat filmpje een of ander geintje was, maar zo zenden ze dat dus echt uit? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:26:
Maar goed, als ik ernaar zou kijken, dan zou ik me doodirriteren, dit soort hijacking vind ik echt not done.
Haha dat dacht ik nou ook.

Ik heb de Nederlandse zenders niet heel hoog zitten maar van al de Nederlandse zenders heb ik SBS6 toch wel echt het aller laagst zitten.

Maar goed Onder het doom is niet veel beter eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Freakster86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:12:
8)7

SBS weet niet hoe snel ze kijkers moeten wegjagen. Films onderbreken voor reclame is al storend genoeg. Nu onderbreken ze de films ook al voor Hart van NL en dan krijg je tijdens de film/serie nu ook nog reclame te zien... en gewoon het origineel schaamteloos aanpassen, manmanman.

Echt achterlijk dit.
Voor mij was dit de reden dat ik nooit meer een film kijk op een commerciële zender. Of downloaden of on demand via een netflix/hbo achtige dienst.

Series zelfde verhaal, al heb je daar minder last van onderbrekingen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik mag toch aannemen dat ze snappen dat ze hiermee echt een stap te ver zijn gegaan met reclame maken. Dit zal voor veel mensen een reden zijn om weg te zappen en wellicht helemaal weg te blijven.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Mag dit zomaar? Dit is in principe toch gewoon een stukje copyright beschermd materiaal bewerken?

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 27-08-2015 08:22 ]

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
KillerAce_NL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:26:
Waarom zou je er niet naar kijken? Masterchef Australia blijft gewoon Masterchef Australia, het is niet zo dat SBS6 de kandidaten met tokkies vervangt. Ik die meuk die door SBS geproduceerd wordt niet, maar als een redelijk programma of film op is dan is er geen reden om het niet te kijken (tot nu dan).

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ryan_ schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:22:
Mag dit zomaar? Dit is in principe toch gewoon een stukje copyright beschermd materiaal bewerken?
Dat ligt natuurlijk gewoon aan de overeenkomst die ze met de makers van Under the Dome hebben afgesloten.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• BiggyB
Helaas is mijn aangevraagde HK toegang (nog) niet doorgekomen. Excuus dus voor de crosspost (en nice job wat betreft de plaatjes/gifjes/filmpjes).
Spooksel schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:03:
[...]

Die laatste zin kun je natuurlijk vrijelijk vertalen naar: "Kut, het valt niet goed... we stoppen d'r maar mee voordat iedereen weer RTL gaat kijken!"

http://www.nu.nl/media/41...in-andere-programmas.html
Hahah...hier is inderdaad een marketingafdeling mee aan de haal gegaan...Leuk opgelost zo, verhult de ware aard van SBS jammergenoeg (voor hun) niet. BLEGH!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
L1nt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:37:
[...]

Ik heb het ook gezien, storend.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mithrildor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:58:
[...]

Waarom zou je er niet naar kijken? Masterchef Australia blijft gewoon Masterchef Australia,
Alleen worden er stukken uit de uitzendingen gesneden omdat het anders niet in de programmering past :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 09:00
Raven schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:25:
[...]

Alleen worden er stukken uit de uitzendingen gesneden omdat het anders niet in de programmering past :/
Ja daar heeft Veronica ook een handje van. Top Gear duurt op de BBC 1 uur zonder reclame. Op Veronica duurt het ook 1 uur inclusief 20 minuten reclame.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Deed een Discovery Channel dat maar eens met Mythbusters ofzo :P Alle herhaling d'r uit slopen en dan kun je een show van een uur in 30 minuten kijken incl. reclame :X

Alhoewel... d'r bestaat al een Reddit groep waar je die eps 'streamlined' kunt bekijken :D

[ Voor 21% gewijzigd door Spooksel op 27-08-2015 11:40 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LordSinclair schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:58:
[...]

Ja daar heeft Veronica ook een handje van. Top Gear duurt op de BBC 1 uur zonder reclame. Op Veronica duurt het ook 1 uur inclusief 20 minuten reclame.
Tja het moet toch ergens van betaald worden. Daarbij heeft Top Gear eigenlijk wel altijd reclame momenten tussen de verschillende scenes (om het maar even zo te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

edit:
Webspace zat vol, filmpje offline

[ Voor 118% gewijzigd door Mentalist op 29-08-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
moet goedgekeurd worden alvorens posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Droefsnoet schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:42:En een beetje "ugh ik haat reclame, daarom download ik" downloader ziet onder zijn "ik moet perse binnen 24 uur na uitzending een serie kijken" gedownloade aflevering óók reclame van andere programma's op Amerikaanse buis. Maar daar klaagt gek genoeg nooit iemand over.
Hangt ervan af welke bron je gebruikt... Hoogstens 14 à 16 seconden reclame vooraf, de rest is gewoon reclamevrij (WEB-DL's). Ja, zelfs de 1080p HDTV DIMENSIONS. Dus ik weet niet wat jij download, maar als je alleen maar voor de 300MB versies gaat (LOL, FUM), tsja, dan heb je sowieso alle troep wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik vind deze manier van "reclame" maken voor een ander programma leuker dan Gerard Joling die een deurtje opendoet bovenin beeld, waar dan een grote tekst bij komt te staan.

Het vervangen van een achtergrondmuziekje, een kleine tekst of iets dergelijks vind ik dan niet zo erg. Creatief gedaan iig.

Maar ik hoop desalniettemin dat ze dit niet te vaak gaan doen. 1x per film/serie/aflevering max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 08-09 11:42
Jorgen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:09:
Ik mag toch aannemen dat ze snappen dat ze hiermee echt een stap te ver zijn gegaan met reclame maken. Dit zal voor veel mensen een reden zijn om weg te zappen en wellicht helemaal weg te blijven.
Helemaal mee eens. Treurige (sluik)reclame dit.
Pagina: 1