Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung raadt Note 5-gebruikers aan handleiding te lezen na

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
nieuws: Samsung raadt Note 5-gebruikers aan handleiding te lezen na designfout S Pen
De S Pen kan zowel op de juiste manier als omgekeerd in de opening worden gestoken doordat de gebruiker geen weerstand voelt. Op een andere manier is ook niet merkbaar dat het niet de bedoeling is de S Pen omgekeerd in de stylus-houder te steken. Bij vorige versies van de S Pen speelde dat opmerkelijk genoeg niet, omdat die aan de bovenkant breder waren.
Wat doet het woord 'opmerkelijk' in deze zin? Geen toegevoegde waarde geloof ik, of wel?
Alsof het 'opmerkelijk' is dat het bij vorige versies niet kon. Nee, dat is gewoon logisch, want de bovenkant was bij die S pennen gewoon dikker. Daar is niks opmerkelijks aan.
Zodra de gebruiker door de designfout de stylus verkeerd in de opening steekt, kan hij waarschijnlijk de S Pen wel verwijderen.
En vervolgens er een filmpje bij zetten waarin aangegeven wordt dat de maker de S pen er niet mee uit kreeg. :X
Voeg er dan een stuk aan toe: "[...] kan hij waarschijnlijk de S Pen wel verwijderen, mits de S Pen er niet met kracht ingeduwd is."

Edit:
Overigens, waarom staat er in de titel 'designfout'? IS dit een designfout? Of is het gewoon een ander design? Designfout is toch een fout in het design waardoor het onmogelijk is te gebruiken of bijna niet te gebruiken? De S Pen is gewoon te gebruiken, als je alleen niet op let dan kan je zélf degene zijn die je phablet sloopt. Niks met design te maken, maar het domme en niet oplettende gebruik van de eigenaar ;).
Dat de S Pen er andersom in kan is dus mogelijk. En omdat dit bij vorige Note modellen niet mogelijk was (en nu wel) is het een designfout? Allicht overgenomen van andere media.
Ik vind dit een mooie toevoeging van CNET: "Note 5 owners need to be careful with their stylus."

Kan dit eventueel nog anders geformuleerd worden?

[ Voor 23% gewijzigd door Vickiieee op 26-08-2015 10:47 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Wat doet het woord 'opmerkelijk' in deze zin? Geen toegevoegde waarde geloof ik, of wel?
Dank, scherp gezien! Ik heb het aangepast :)
Overigens, waarom staat er in de titel 'designfout'? IS dit een designfout? Of is het gewoon een ander design? Designfout is toch een fout in het design waardoor het onmogelijk is te gebruiken of bijna niet te gebruiken? De S Pen is gewoon te gebruiken, als je alleen niet op let dan kan je zélf degene zijn die je phablet sloopt. Niks met design te maken, maar het domme en niet oplettende gebruik van de eigenaar ;).
Haha, zo wil Samsung het ons doen voorkomen. Maar nee, iets dat je omgekeerd ergens in kan stoppen en daarmee functionaliteit sloopt lijkt me duidelijk een foutje in de manier waarop het is ontworpen - het hoort namelijk niet en heeft nadelige gevolgen :)

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
arnoudwokke schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:34:
[...]
Haha, zo wil Samsung het ons doen voorkomen. Maar nee, iets dat je omgekeerd ergens in kan stoppen en daarmee functionaliteit sloopt lijkt me duidelijk een foutje in de manier waarop het is ontworpen - het hoort namelijk niet en heeft nadelige gevolgen :)
Dat de S Pen er verkeerd om in kan is een ding, maar dat Samsung er niet iets tegen bedacht/gemaakt heeft dat je dit merkt of voelt (met weerstand) is een tweede. De S Pen is dus niet per se en designfout op zich, maar het geheel wel.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 13:49
Gelukkig is het relatief makkelijk te fixen als je de pen er verkeerd ingestopt hebt:
https://youtu.be/oEUaeGYhTlk