Duke4ever?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

Topicstarter
Wanneer zal dit geweldige spel nou eens uitkomen, de e3 video is GEWELDIG! :)
Hij wordt verwacht in 2001 dat heb ik wel gehoord, iemand hier die al meer nieuws heeft.
Ik weet wel dat ze de glide ondersteuning vanwege tijdsdruk en het feit dat 3dfx 'dood' is hebben laten vallen :( ,
Greetz RmanX

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• ddZ
  • Laatst online: 13:40

ddZ

Er zijn gvd zoveel spelen waar ik op zit te wachten en nog lang niet uitkomen :( :(

Verwijderd

"it's taking them 4ever" :)
neh ff zereneus, elke keer als ik op die site kijk dan schuiven ze het weer een paar maanden op net zoals TF2.0 :(

'k zie wel waneer zu uitkomen :{

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:58

Rexomnium

Vincam aut moriar

E3 video? :?
Linkje iemand?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 23:07 schreef dadinanduZ het volgende:
Er zijn gvd zoveel spelen waar ik op zit te wachten en nog lang niet uitkomen :( :(
Nu ben ik nieuwsgierig.... ;)

Het mag dan wel offtopic zijn, maar noem es op die games... :)

Verwijderd

ja inderdaad duke4ever was er ook nog!,

ben erg benieuwd hoe het spel nou uiteindelijk wordt.

• RmanX
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

Topicstarter
See voor de video www.3drealms.com :P
gelikt en mooi!

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

heb nog niet naar de video gekeken, maar de ontwikkeling van duke4ever is naar mijn medeweten al enkele keren gestaakt en weer overgenomen door een ander team.
Hoe zit dat ondertussen met de gameengine? is deze niet zwaar verouderd? Want hoelang zijn ze nu als bezig met ontwikkellen? jaart of 4-5 al?
ftp://ftp.3drealms.com/videos/dnf2001_hiq.exe

Max Payne ziet er trouwens beter uit
ftp://ftp.3drealms.com/videos/max_payne_e3_2001.mpg

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:39

Sjonny

Fratser

"When it's finished"
dit is al die jaren al de leus geweest.. :Z

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

heb net de video bekeken ... duke4ever is een giller :D
de game engine ziet er grafisch ietsje beter uit dan bijvoorbeeld halflife, maar zal het niet halen bij maxpayne
hartstikke doodgebloed dat duke, jammer maar helaas

• QyRoZ
  • Laatst online: 01-05-2025

QyRoZ

Just Q it!

Op dinsdag 19 juni 2001 10:04 schreef Sjonny het volgende:
"When it's finished"
dit is al die jaren al de leus geweest.. :Z
"Coming to you when it's done"... dat zeggen ze al 5 jaar! Ik wordt er een beetje gek van, en ik ben niet de enige geloof ik. Ze moeten dat spel een keertje uitbrengen, anders worden ze links en rechts ingehaald en is het absoluut niet meer vernieuwend.

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
hahahaham 'IETSJE' mooier dan de halflife engine.. hahahahaha halflife = quake 1 (of 2:?). Duke4ever engine is gelijk aan de nieuwste Unreal engine. Dus dat is echt bull.... Maarja ieder zijn mening.

Ennu dat spel is niet dood gebloed want dat filmpje is het enige wat je ooit heb kunnen zien in de afgelopen 2 jaar. Niemand wist wat hij moest verwachten, en nu ineens dit.

Totaal zijn ze er nu meer dan 5 jaar mee bezig. Want ze zijn begonnen net na de release van duke3d en die was afgelopen januari 5 jaar geleden. Dus dat MOET gewoon bijna wel een vet spel worden. Ennu max payne ook, al lijkt me dat wat aan de vage kant. Ziet er graphisch heel mooi uit maar of de gameplay ook goed is. Elke keer een verschil van snelheid zodra er een beetje actie komt. Lijkt me frusti.

Maarja ik w8 dus ook op duke. 4ever!!

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Max payne = 3rd person shooter = ik hoop dat er een optie in zit om em 1st person te maken, ik haat 3rd person spellen. |:(

En duke4ever moet inderdaad eens uitkomen want na 5 jaar en een complete engine switch moet er toch wel iets zijn inmiddels? Filmpje zag er wel ongeloofelijk sweet uit, heb em iets van 4 keer achter elkaar gekeken :)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op dinsdag 19 juni 2001 11:03 schreef Gio het volgende:[..]

En duke4ever moet inderdaad eens uitkomen want na 5 jaar en een complete engine switch moet er toch wel iets zijn inmiddels?
[..]
Is een opgevoerde UT engine geloof ik.

Verwijderd

Ja dat bedoel ik nibbles, het werd eerste gemaakt voor de quake2 engine, toen voor de unreal engine, en toen kwam de verbeteringen aan de unreal engine (veel meer polys voor de models etc)

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

aha :)

Mja ik vind het ook wel lang duren :/

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 21:29

Potatoman

koniwa

Jep, duurt mij ook te lang, maar ik ga hem denk ik wel (legaal) kopen als ie uitkomt.
* Potatoman is grote boze dukefan :( :P

The cyclographing developer

Verwijderd

duurt mij ook te lang, hoelang zijn ze nu al met dat spel bezig? niet normaal

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 15:06
Op dinsdag 19 juni 2001 11:03 schreef Gio het volgende:
Max payne = 3rd person shooter = ik hoop dat er een optie in zit om em 1st person te maken, ik haat 3rd person spellen. |:(
Nope, de manier van spelen maakt het niet mogelijk om het spel in 1st person te spelen. Er komen misschien later wel "unofficial" patches hiervoor, maar niet in het begin.

Verwijderd

Een leuk filmpje dat een redelijk beeld van de game geeft. Helaas vrees ik dat er in duke4ever een aantal dingen grondig gewijzigd moeten worden i.v.m de WTC ramp.

Denk eens aan de scene waarin een Gevechtsvliegtuig invliegt op een controle toren. (ik denk dat 3DREALMS dit wel als excuus gaat verkopen om DNF nog langer uit te stellen)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Tsja ik vraag me ook al af waar de enige revolverheld van de het nieuwe millennium blijft.

Of het grafisch nog mee kan hangt van de aanpassingen van de unrealengine af, in die filmpjes komt dat niet goed tot uiting, als het lijkt op U2E3demo, ben ik op z'n zachtst gezegd erg tevreden :9.

Kwa gameplay verwacht ik erg veel interactiviteit.

Het zou leuk zijn als ze binnenkort eens een testdemo'tje vrijgaven, maar dat zal wel een wonder zijn mocht dat gebeuren, het is weer saai stil rond duke :(

Niet op voorraad.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 17:12

Soullie

Planeshift

Op maandag 18 juni 2001 23:07 schreef dadinanduZ het volgende:
jah same here... rond de jaarwisseling komen zowveel goeie games uit :9

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Het zou in '98 al uitkomen... echt debiel dit. Laat ze dan hun smoel houden tot het ding echt AF is ipv 3 jaar van te voren zeggen dat het "bijna" klaar is en dat vervolgens 3 jaar (en misschien wel langer) volhouden

pfff ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Er is volgens mij nog nooit gezegt wanneer het spel uit zal komen en dat is op een hun pagina ook te lezen:
The release date of this game is "When it's done". Anything else, and we mean anything else is someone's speculation. There is no date. We don't know any date. If you have a friend who claims they have "inside info", or there's some game news site, or some computer store at the mall who claims they know - they do not. They are making it up. There is no date. Period.

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Op donderdag 20 september 2001 17:50 schreef joppie het volgende:
Een leuk filmpje dat een redelijk beeld van de game geeft. Helaas vrees ik dat er in duke4ever een aantal dingen grondig gewijzigd moeten worden i.v.m de WTC ramp.

Denk eens aan de scene waarin een Gevechtsvliegtuig invliegt op een controle toren. (ik denk dat 3DREALMS dit wel als excuus gaat verkopen om DNF nog langer uit te stellen)
hehe hoe kom je nu op zon oud topic?!

lol je replied op een topic van juni !!

:7

Verwijderd

nou....

kwam het tegen bij het gebruik van de search fuctie, toen moest ik gelijk aan die scene met dat vliegtuig die op die toren invliegt denken. 8-)

Nou vroeg ik me af, die gekke amerikanen kunnen zulke scenes wel eens schrappen vanwege het WTC incident.

Het zijn en blijven tenslotte amerikanen. >:)

Zou wel zonde zijn om zo'n scene te schrappen, was (toen nog wel) erg origineel bedacht. :'(

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik krijg op mijn werk een blad die heet CTW ofzo iets
en daar in staat dat Duke 4ever in oktober uit komt

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Killkees
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Op donderdag 20 september 2001 22:34 schreef Bass64 het volgende:
ik krijg op mijn werk een blad die heet CTW ofzo iets
en daar in staat dat Duke 4ever in oktober uit komt
oktober 2004 misschien ;) nee, ff serieus, ik denk dat als dat echt zo zou zijn, dat ze dan wel wat meer reclame gemaakt zouden hebben. de ontwikkelkosten zullen imho niet meevallen (ze zijn al een jaartje of 4, 5 bezig)

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 21 september 2001 20:02 schreef Killkees het volgende:

[..]

oktober 2004 misschien ;) nee, ff serieus, ik denk dat als dat echt zo zou zijn, dat ze dan wel wat meer reclame gemaakt zouden hebben. de ontwikkelkosten zullen imho niet meevallen (ze zijn al een jaartje of 4, 5 bezig)
het kan ook zijn dat het blad de release datum niet hebben aangepast van 15 jaar terug :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1