Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonidas
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-06-2016
Mijn Galaxy S6 kocht ik eind april 2015.

1. De camera heeft steeds de bekende problemen gegeven, geluid bij het focussen, niet kunnen focussen. Als er geen geluid hoorbaar is, dan gaat het wel goed en vlot.
Inmiddels heb ik begrepen dat de camera vervangen kan worden. Hopelijk kan ik op de reparatie wachten, want een dag zonder telefoon is wel erg lastig.

2. Als ik de zaklamp aanzet, dan hoor ik een geluid dat lijkt op het focusgeluid, maar het is wat scherper en lijkt op het constant overspringen van vonkjes. Is daar iemand bekend mee?

grt van Raymond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je telefoon is stuk, niks wat we via internet met tekst kunnen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
raymonidas schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 01:09:
Mijn Galaxy S6 kocht ik eind april 2015.

1. De camera heeft steeds de bekende problemen gegeven, geluid bij het focussen, niet kunnen focussen. Als er geen geluid hoorbaar is, dan gaat het wel goed en vlot.
Inmiddels heb ik begrepen dat de camera vervangen kan worden. Hopelijk kan ik op de reparatie wachten, want een dag zonder telefoon is wel erg lastig.

2. Als ik de zaklamp aanzet, dan hoor ik een geluid dat lijkt op het focusgeluid, maar het is wat scherper en lijkt op het constant overspringen van vonkjes. Is daar iemand bekend mee?

grt van Raymond.
Garantie claimen, heel simpel een kennis had dat met de S5 (betreffende de zaklamp) en later was de camera defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebdegroot
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-01-2016
Heb hetzelfde probleem met de camera. Wat is de beste reparatiemogelijkheid waarbij je de camera zo kort mogelijk kwijt bent? Bij het service centre van samsung?