Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb tot nu toe altijd laptops gehad, dus echt gamen zat er nooit in. Wil ik een beetje verandering in brengen (maar niet echt hard-core beginnen). Het normale huis, tuin en keukenwerk moet het ook aankunnen, maar volgens mij moet je al echt een wrak hebben als dat niet zou lukken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Iets rond de 1000€ (met de die ik nog nodig heb componenten).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Speakers en een muis, beiden wil ik wel vervangen (maar hebben dus geen haast).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de PC zelf een monitor, wifi ontvanger en toetsenbord/muis zijn ook altijd handig. Mogelijk ook een DVD (of BD) speler, kan ik echter ook nog mee wachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb veel gelezen dat de HDD's van Seagate niet zo betrouwbaar zijn, dus dan ga ik die ook liever vermijden (of het zou een hoax moeten zijn).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lager verbruik en geluid is altijd een pluspunt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het beste systeem wil ik zeker niet, maar het moet wel een tijdje mee kunnen gaan. Verder wil ik zeker weten of er efficiëntere keuzes zouden zijn, en indien die de prijs wat zouden drukken is het mooi meegenomen. Samen met een vriend en het internet heb ik voorlopig dit bijeen gesprokkeld:
Ik heb tot nu toe altijd laptops gehad, dus echt gamen zat er nooit in. Wil ik een beetje verandering in brengen (maar niet echt hard-core beginnen). Het normale huis, tuin en keukenwerk moet het ook aankunnen, maar volgens mij moet je al echt een wrak hebben als dat niet zou lukken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Iets rond de 1000€ (met de die ik nog nodig heb componenten).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Speakers en een muis, beiden wil ik wel vervangen (maar hebben dus geen haast).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de PC zelf een monitor, wifi ontvanger en toetsenbord/muis zijn ook altijd handig. Mogelijk ook een DVD (of BD) speler, kan ik echter ook nog mee wachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb veel gelezen dat de HDD's van Seagate niet zo betrouwbaar zijn, dus dan ga ik die ook liever vermijden (of het zou een hoax moeten zijn).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lager verbruik en geluid is altijd een pluspunt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het beste systeem wil ik zeker niet, maar het moet wel een tijdje mee kunnen gaan. Verder wil ik zeker weten of er efficiëntere keuzes zouden zijn, en indien die de prijs wat zouden drukken is het mooi meegenomen. Samen met een vriend en het internet heb ik voorlopig dit bijeen gesprokkeld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 77,- | € 77,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 209,- | € 209,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 52,63 | € 52,63 |
| 1 | Corsair Carbide 100R | € 51,34 | € 51,34 |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 44,59 | € 44,59 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 70,18 | € 70,18 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,- | € 104,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 918,24 | |