Goedendag tweakers,
Na dat gisteren mijn waardeloze mediamarkt pc er de brui aangeven. Daarom alvast mijn excuses voor eventueele rare lay-out aangezien dit van mijn telefoon komt. Ik heb zelf ook al een beetje rondgeken zoals jullie zullen zien. Alles word bij azerty besteld en gebouwd aangezien in 2 linker handen heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1000 euro alles bij elkaar het liefst nog wat eraf gesnoept.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hen nog een benq monitor zonder HDMI aansluiting, een WoW gaming muis en een standaard acer toetsenbord beide met USB plug en play
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] Ik denk dat ik alleen de desktop nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt al heb ik altijd Intel/nvidea gehad. Al sta ik open voor sugesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en verbruik ook het liefst zo laag mogelijk maar niet ten koste van prijs/prestatie verhouding.
Ga je overklokken?
Simpel gezegd nee.
Wat verwacht je van ons?
Of jullie nog ergens wat prestatie winst of een paar euro eraf
Kunnen schaven en of ik alles goed uitgerekt heb. Qua verbruik en passen in de kast.
En dan nu hoe ver ik al gekomen was.
Na dat gisteren mijn waardeloze mediamarkt pc er de brui aangeven. Daarom alvast mijn excuses voor eventueele rare lay-out aangezien dit van mijn telefoon komt. Ik heb zelf ook al een beetje rondgeken zoals jullie zullen zien. Alles word bij azerty besteld en gebouwd aangezien in 2 linker handen heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1000 euro alles bij elkaar het liefst nog wat eraf gesnoept.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hen nog een benq monitor zonder HDMI aansluiting, een WoW gaming muis en een standaard acer toetsenbord beide met USB plug en play
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i] Ik denk dat ik alleen de desktop nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt al heb ik altijd Intel/nvidea gehad. Al sta ik open voor sugesties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en verbruik ook het liefst zo laag mogelijk maar niet ten koste van prijs/prestatie verhouding.
Ga je overklokken?
Simpel gezegd nee.
Wat verwacht je van ons?
Of jullie nog ergens wat prestatie winst of een paar euro eraf
Kunnen schaven en of ik alles goed uitgerekt heb. Qua verbruik en passen in de kast.
En dan nu hoe ver ik al gekomen was.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 177,95 | € 177,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1608DT1TX0CEU | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 13,42 | € 13,42 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 60,30 | € 60,30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 924,42 | |