Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een GPU. Ik zoek ééntje die alles mooi vlot (lees: hoeft geen ultra te zijn) kan draaien en toch even mee kan. Momenteel richt ik me op BF4, CS: Go, Mincecraft... Fallout 4 hoort ook in dit rijtje
Wat is je budget?
maximaal 300 euro (kan eventueel iets verhoogd worden maar we houden 300 euro in gedachten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Enerzijds heb ik enkel ervaring met Nvidia. Anderzijds ben ik geen moeilijke mens, dus sta ik open voor andere opties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze komt in mijn nieuwe pc. Er is zodanig veel keuze in GPU dat het mij iets teveel wordt.
Ik zoek een?
Een GPU. Ik zoek ééntje die alles mooi vlot (lees: hoeft geen ultra te zijn) kan draaien en toch even mee kan. Momenteel richt ik me op BF4, CS: Go, Mincecraft... Fallout 4 hoort ook in dit rijtje
Wat is je budget?
maximaal 300 euro (kan eventueel iets verhoogd worden maar we houden 300 euro in gedachten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Enerzijds heb ik enkel ervaring met Nvidia. Anderzijds ben ik geen moeilijke mens, dus sta ik open voor andere opties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze komt in mijn nieuwe pc. Er is zodanig veel keuze in GPU dat het mij iets teveel wordt.