GPU € 300

Pagina: 1
Acties:

• DL_1982
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-05-2021

DL_1982

GT: Furyan187

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een GPU. Ik zoek ééntje die alles mooi vlot (lees: hoeft geen ultra te zijn) kan draaien en toch even mee kan. Momenteel richt ik me op BF4, CS: Go, Mincecraft... Fallout 4 hoort ook in dit rijtje

Wat is je budget?
maximaal 300 euro (kan eventueel iets verhoogd worden maar we houden 300 euro in gedachten :)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Enerzijds heb ik enkel ervaring met Nvidia. Anderzijds ben ik geen moeilijke mens, dus sta ik open voor andere opties :)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze komt in mijn nieuwe pc. Er is zodanig veel keuze in GPU dat het mij iets teveel wordt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik had gelijk een topic geopend in DAA. Dan had je tenminste je hele pc gelijk kunnen bespreken...

Nu ga je geheid de vraag krijgen welke voeding je op het oog hebt en in mindere mate hoe de rest van het systeem eruit ziet.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
Yep want er zijn een aantal onderdelen waar je hoogstwaarschijnlijk op kan besparen. En een aantal onderdelen waar je niet op moet besparen. Voeding en gpu zijn er 2. Maar ik zou kijken naar een r9 290.(als de rest ook goed is uiteraard).

[ Voor 17% gewijzigd door loki504 op 26-08-2015 07:41 ]

• Pjotr
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 09:43

Pjotr

Altijd van je af snijden

Met maximaal €300 kom je nèt iets te kort voor de GTX 970 (€340).
pricewatch: MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC

• DL_1982
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-05-2021

DL_1982

GT: Furyan187

Topicstarter
Alvast bedankt voor de antwoorden! Ik maak even een topic aan :)

• aukenutma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-02 22:46
Met een budget van 300 is de radeon r9 290 veruit de beste, net iets beter is de 970 maar dat scheelt ook in prijs en het overschrijd je budget. Ik zou mits je er de ruimte voor hebt voor de gigabyte versie gaan. Ook kennen we de rest van je systeem specificaties nog niet ;) dus ik weet niet zeker of het een mogelijkheid is.

• Pjotr
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 09:43

Pjotr

Altijd van je af snijden

Het samenstellen van een nieuwe PC (budget €1000 ?) laat ruimte om te schuiven met de bedragen voor de losse onderdelen. Misschien moet je je eerst afvragen welke CPU en GPU je wilt en daar vervolgens de rest op afstemmen.
Pagina: 1