Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een sneller systeem waarmee ik ook veel mee kan multitasken.
En dan bedoel ik multi window mode gamen. En nee het is niet de zwaarste games het is een rpg met als volgende specs:
Recommended system:
PentiumIII 1GHz
512MB
Geforce 3 128-256
Wat mijn doel hiervan is.. dat ik zeg maar afk wil farmen enzo en iemand zei tegen mij hij kon wel 10 clients openen zonder lag. Ik zei wat zijn je specs tja zegt hij een i7 verder moet je me niet vragen
Nou met mijn systeem red ik dat dus echt niet. Ik kan amper maar 4 clients runnen.
Draai op moment op een amd phenom II 720 (triple core)
4 GB geheugen
ATI Radeon 5770
Wat mag het systeem gaan kosten?
Jah, beetje moeilijk ik wil inprincipe ook niet zoveel uitgeven omdat ik toch niet zo'n zware gamer ben op FPS gebied enzo. Maar zit te denken rond de 1300€ maar ik denk dat het namelijk een beetje overkill is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mooie kast wat ook goed koelt met goeie airflow
Ga je overklokken?
Nee, Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Zoals ik al aangaf ik wil gerust wel wat uitgeven voor een systeem maar ik denk namelijk dat het een beetje overkill is voor wat ik wil. Ik hoop dat jullie mij een beetje in de juiste richting kunnen duwen van misschien de prijsklasse, want laten we eerlijk zijn het zou zonde zijn natuurlijk als ik die dingen kan gaan doen met bvb een systeem van 700 euro. Ik wacht jullie reacties af en hulp zal echt geweldig zijn.
Ik wil graag een sneller systeem waarmee ik ook veel mee kan multitasken.
En dan bedoel ik multi window mode gamen. En nee het is niet de zwaarste games het is een rpg met als volgende specs:
Recommended system:
PentiumIII 1GHz
512MB
Geforce 3 128-256
Wat mijn doel hiervan is.. dat ik zeg maar afk wil farmen enzo en iemand zei tegen mij hij kon wel 10 clients openen zonder lag. Ik zei wat zijn je specs tja zegt hij een i7 verder moet je me niet vragen
Draai op moment op een amd phenom II 720 (triple core)
4 GB geheugen
ATI Radeon 5770
Wat mag het systeem gaan kosten?
Jah, beetje moeilijk ik wil inprincipe ook niet zoveel uitgeven omdat ik toch niet zo'n zware gamer ben op FPS gebied enzo. Maar zit te denken rond de 1300€ maar ik denk dat het namelijk een beetje overkill is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mooie kast wat ook goed koelt met goeie airflow
Ga je overklokken?
Nee, Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Zoals ik al aangaf ik wil gerust wel wat uitgeven voor een systeem maar ik denk namelijk dat het een beetje overkill is voor wat ik wil. Ik hoop dat jullie mij een beetje in de juiste richting kunnen duwen van misschien de prijsklasse, want laten we eerlijk zijn het zou zonde zijn natuurlijk als ik die dingen kan gaan doen met bvb een systeem van 700 euro. Ik wacht jullie reacties af en hulp zal echt geweldig zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 356,50 | € 356,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 137,95 | € 137,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS4C4G4D240FSA | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 102,95 | € 102,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.331,69 | |