Toon posts:

Wordpress: Billy productweergave problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem. Sinds de laatste update naar Billy, zie ik de producten op de shop page niet meer. Ze zijn wel clickable maar als je dit niet weet, is het gewoon een lege shop.
De categorieën weergave werkt overigens wel.
Daarin tegen werken de variabele producten weer niet naar behoren. Ze zijn namelijk niet af te rekenen.

Zijn er meer mensen met dit euvel?
Ik heb het theme al opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten. Ook het installeren van een ander theme heeft niet geholpen. Tevens heb ik (naar mijn weten) alle WC settings nagelopen en hier kon ik geen fout ontdekken.

Het betreft deze site.

Alvast dank!

Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 10:16
code:
1
2
3
4
@media only screen and (min-width: 40.063em)
.products-grid li {
    opacity: 0;
}

Dit stukje CSS zorgt ervoor dat je items niet getoond worden. Ga eens na waar deze style regel vandaan komt (uit je thema of een plugin). Wellicht kun je de regel verwijderen of anders overrulen met opacity: 1;.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Ik kwam inderdaad hetzelfde tegen, veroorzaakt door bestand:
http://layer3d.nl/wp-cont...3b516/1438782035index.css

Deze doet verder ook:
code:
1
2
3
4
#products-grid li img {
    opacity: 0;
    transition: opacity 0.3s ease 0s;
}

Aangezien het bestand in een cache zit zou het ook een backend instelling kunnen zijn.
Verder valt me op dat er een transition in zit (zie hierboven) dus ik vermoed dat er ook nog een hover/mouseover effect ingesteld moet worden. Want iets dergelijks doet hij nu niet.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

Het lijkt er op dat het inderdaad iets met de opacity te maken heeft.
Op m'n iphone zijn de producten namelijk licht doorzichtig.

Alleen kan ik het niet aanpassen in het css bestand. In de WP omgeving en in de FTP kom ik dit css file tegen met de volgende invulling. De regel toevoegen en opslaan lukt helaas niet.

Afbeeldingslocatie: http://layer3d.nl/wp-content/uploads/2015/08/Schermafbeelding-2015-08-26-om-09.30.30.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly

Gooly

Wie? Ik?

Ik zit steeds meer aan een theme instelling te denken. Ook omdat je hoofd stylesheet behalve de (verplichte) header leeg is. Dus het theme zal daar zelf een andere oplossing voor hebben bedacht.
Misschien kun je hier informatie vinden?
En ik zie dat het een gekocht thema is, dus je kunt ook gewoon een support verzoek bij getbowtied inschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens kijken :)

Getbowtied heeft een best waardeloze support imo. Ik heb mijn vraag daar al gesteld maar na 3 weken nog steeds geen response gekregen..

-edit- Het thema heeft een eigen custom css veld.
Hier heb ik de regel:

@media only screen and (min-width: 40.063em)
.products-grid li {
opacity: 1;
}

ingezet maar dit werkt helaas niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly

Gooly

Wie? Ik?

Die regel klopt ook niet, want er ontbreken nog accolades voor de media query. Maar volgens mij is het probleem niet alleen maar van toepassing bij een bepaalde viewport breedte maar gewoon altijd.
In dat geval zou je de hele media query weg kunnen laten.

Dus met media query:
code:
1
2
3
4
5
@media only screen and (min-width: 40.063em) {
    .products-grid li {
    }
}

Zonder media query
code:
1
2
3
.products-grid li {
}

Als dat niet werkt zou je nog !important kunnen proberen
code:
1
2
3
.products-grid li {
    opacity: 1 !important;
}

Maar het blijft overrulen van het thema, dus het zal eerder een workaround dan een oplossing zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Gooly op 26-08-2015 11:15 . Reden: Typfout herstellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 10:16
Je hebt een oude versie draaien van je thema. Je zit op versie 1.4.6, ik zie hier dat versie 1.5.3 van je theme 5 dagen geleden is uitgekomen: http://support.getbowtied...200658372-Updates-History.

Ik zou zeggen update je thema eerst eens en check of het daarmee gefixed is :).

[ Voor 3% gewijzigd door eXtreaL op 26-08-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eXtreaL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:15:
Je hebt een oude versie draaien van je thema. Je zit op versie 1.4.6, ik zie hier dat versie 1.5.3 van je theme 5 dagen geleden is uitgekomen: http://support.getbowtied...200658372-Updates-History.

Ik zou zeggen update je thema eerst eens en check of het daarmee gefixed is :).
Helaas. Heb het theme geüpdatet en volgens WC systeemstatus moet alles nu werken maar dat is niet geval |:(
Voor de update stonden hier enkele verouderde updates. Die zijn nu weg. Zonder succes..

---

Heb via Fiverr voor 5 dollar een WP wizzkid gevonden :*)
De shop weergave heeft hij bijna opgelost. (layer3d.nl/winkel) en heb er vertrouwen in dat de rest ook snel is opgelost. Ik laat het topic wel tijdelijk open, voor het geval het niet lukt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 11:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Er zal met de update naar WP 4.3 inderdaad iets niet meer werken in het thema. Dat het na de update van het thema nog niet werkt is dan wel weer jammer. Wellicht komt er nog een release die compatibel is met WP 4.3?

Ik weet niet hoe die 'wizzkid' het gaat oplossen, maar als hij dat in de thema bestanden zelf doet, dan ben je na een eventuele update, de aanpassingen weer kwijt natuurlijk.

Als ik de website zo bekijk, word het probleem veroorzaakt door een JavaScript error. De producten worden ingeladen, waarna er (waarschijnlijk) een class word toegevoegd aan #products-grid die de opacity op 1 zet. Door de error word dat deel van de code niet uitgevoerd en blijven je producten onzichtbaar.

[ Voor 29% gewijzigd door TheNephilim op 31-08-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly

Gooly

Wie? Ik?

TheNephilim schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:38:
Ik weet niet hoe die 'wizzkid' het gaat oplossen, maar als hij dat in de thema bestanden zelf doet, dan ben je na een eventuele update, de aanpassingen weer kwijt natuurlijk.
Niet als je het als child theme doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 11:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat klopt; ik gaf alleen hoe hij het in ieder geval niet moet oplossen :9.
Pagina: 1