Latop voor Gaming en Editing

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, gegroet
Ik zoek een latop voor Gaming en editing zoals : Photoshop, Unity, Unreal engine, Sony vegas en natuurlijk gamen zoals BF4 en de opkomende Next-gen games.

-Budget?
Mijn budget is nu 1000€ (Later hoger)

Ik heb gekeken om een MSI Latop te gaan halen maar ik heb te weinig kennis erover.

De latop hoeft geen 1.6 miljoen fancy kleuren en uiterlijk maak niet uit. (Een gewone standard-office-latop-look is ook goed)
Moet tenminste een usb output, microjack,ect. ect.
HDD of SSD maakt niet uit (beste om een SSD te hebben)
Een langere accuduur lijk mij ook fijn, maar aangezien dat meeste Gaming latops veel elektrciteit eten word het budget volgens mij wel duurder.
De grootte is geen probleem al niet te groot
Ik wil gamen 1080p, 720p is zelfs ook goed,4k is echter niet nodig.
Ook wat ik heb gezien dat MSI latops ingebouwde Steelseries toetsenbord hebben, dat maak mij echter niet uit.
Ik ben verplan om af-en toe te slepen, maar de afstanden zijn zo kort dat het geen probleem is (Ben al gewend om zware rugtassen te dragen) En op vakantie naar het buitenland.

Ik hoop dat in dit forum mij kan helpen voor mijn latop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:43:
Hallo, gegroet
Ik zoek een latop voor Gaming en editing zoals : Photoshop, Unity, Unreal engine, Sony vegas en natuurlijk gamen zoals BF4 en de opkomende Next-gen games.

-Budget?
Mijn budget is nu 1000€ (Later hoger)

Ik heb gekeken om een MSI Latop te gaan halen maar ik heb te weinig kennis erover.

De latop hoeft geen 1.6 miljoen fancy kleuren en uiterlijk maak niet uit. (Een gewone standard-office-latop-look is ook goed)
Moet tenminste een usb output, microjack,ect. ect.
HDD of SSD maakt niet uit (beste om een SSD te hebben)
Een langere accuduur lijk mij ook fijn, maar aangezien dat meeste Gaming latops veel elektrciteit eten word het budget volgens mij wel duurder.
De grootte is geen probleem al niet te groot
Ik wil gamen 1080p, 720p is zelfs ook goed,4k is echter niet nodig.
Ook wat ik heb gezien dat MSI latops ingebouwde Steelseries toetsenbord hebben, dat maak mij echter niet uit.
Ik ben verplan om af-en toe te slepen, maar de afstanden zijn zo kort dat het geen probleem is (Ben al gewend om zware rugtassen te dragen) En op vakantie naar het buitenland.

Ik hoop dat in dit forum mij kan helpen voor mijn latop :)
Wat is er gebeurt met de letter "P" ? Overal type je la(p)top.

Jij wilt het beste van beide werelden. Een lange accu duur en je wilt op 1080p gamen met BF4 en next gen? Next gen is meer console bewoording maar goed. Je bedoelt AAA-games.

En je laptop hoeft geen 1,6 miljoen kleuren te hebben? Euhm, 16,7miljoen ook goed? Denk dat je even wat meer in moet verdiepen dan wat je tot nu toe gedaan hebt.

1000 euro voor het beste van beide werelden is nogal erg weinig. De die-hard laptops die AAA games goed draaien en opkomende games met redelijke lange levensduur zijn toch richting de Alienware laptops.
Trouwens wat zeg ik nou, er zijn geen laptops die en voor AAA titels 60+ fps speelt en lange accuduur heeft. Die 2 gaan meestal niet samen, tenzij ze tegenwoordig al grafeen accu's hebben ontwikkeld :+

En laptops veel elektriciteit "vreten nog wel", is niks ten opzichte een gaming desktop van hedendaags. Dus dat valt echt heel erg mee.

Wat ik niet snap is je budget, je zegt nu 1000 euro en dan later hoger? Wat bedoel je met later hoger? Ga je de laptop nu halen of later? 1 maand later meer budget of 1 jaar later meer budget?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --