Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Samsung Galaxy S5. Mijn berichten: Instagram, Instamessege komen pas na dat de vergrendeling uitstaat. Bij WhatsApp pas als ik het open. Ik heb de telefoon al 3 keer gereset. Weet iemand waardoor dit komt?

Groet

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 21:30 ]

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:28
lijkt op een stroombesparingsmodus op het moment dat de telefoon op lock staat. Kijk daar eens naar. Bij Sony heet het vaak Stamina mode.

Verwijderd

Topicstarter
En waar staat het dan?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09
Bij mijn telefoon onder Settings > Wifi > Advanced > "Keep wifi on during sleep".
Maar het kan dat de versie van android die samsung levert het net iets anders noemt.

Die setting moet dus aan staan. Anders krijg je niks binnen als je telefoon inactief is en je geen andere dataverbinding hebt dan wifi.

Dat whatsapp niks laat zien tenzij je de app opent is wat vreemder. Dat lijkt me een samsung specifieke power-save optie ergens. Kwestie van je hele optie menu doorzoeken.

TheS4ndm4n#1919

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Google: Samsung Galaxy S5 spaarstand

Kijk ook eens in dat zelfde menu, zoals als ze op de Samsung site noemen, of je blokkeer stand uit staat en of je Sync (Synchronisatie) aan staat.

Zie hier nog wat tips & tricks voor Samsung apparaten

[ Voor 16% gewijzigd door J-D op 25-08-2015 22:08 . Reden: Toevoeging tips ]

Verwijderd

Topicstarter
Er staat Wi-Fi ingeschakeld laten in slaapstand: Ik heb het op Altijd staan.

Verwijderd

Topicstarter
Synchronisatie staat aan.

Kwestie van je hele optie menu doorzoeken. Dat heb ik al gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Graag weer een reactie

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Lastig probleem.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Het is de bedoeling om je post te wijzigen ipv een nieuwe reactie te plaatsen, daarnaast is kicken van het topic binnen 24 uur not done.

Topic gaat (nog) niet op slot, al komt het wel in de buurt van een helpdesk topic. Wat heb je zelf allemaal al gevonden op het internet? Zoek ook eens in het Engels.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overal gezocht, bijvoorbeeld hoe je een harde reset uitvoert via Youtube, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Het gebeurd zowel op de Wi-Fi als op mobiele data.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 22:10 ]

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Heb je voor Whatsapp bij de FAQ daarvan gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
freggell schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:32:
Heb je voor Whatsapp bij de FAQ daarvan gekeken?
Ja.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb je toevallig een app geinstalleerd om op wat manier dan ook de internet verbinding te blokkeren? Firewalls e.d.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 20:25
Heb je dit probleem altijd al gehad? Of heb je hem ergens heen gebracht om de telefoon sneller te laten maken / langere batterijduur te krijgen?
Pagina: 1