een PCI Voodoo 3 is ook duurder dan een AGP Voodoo3..... (2ehands)
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Verwijderd
Glide, dat doet hij nog wel leuk. Zo haal ik met dat ding in UT 50 fps met 2 bots in DM_liandri, alles op max en 1024x768.
ik heb later btw 1 2dehands gekocht voor 75 piek
PIII 800@804 Mhz
En onwetendenOp maandag 18 juni 2001 23:45 schreef ViperGTS het volgende:
ik zou er niet meer dan 75 piek voor geven......maar zoals je weet: er zijn altijd gekken
Try I-Bazar! Of moest je daar nu voor betalen?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Verwijderd
alleen jammer van die dingen is dat als je wilt overklokken een andere heatsink op moet zetten
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
beroerd ??? ik wil niet vervelend doen maar voodoo3 is mits getweakt 1 van de beste 4 videokaarten in 16 bit! 2d en 3d. zowieso al beter dan de geforce 2mx die ik eerder heb gehad.Op maandag 18 juni 2001 23:27 schreef PsyFlux het volgende:
Tsja, ik zou niet boven de 75 uitgaan... Meer is dat ding echt niet waard. Hij is zo ongelooflijk slecht in direct3d en opengl, en het ziet er nog beroerd uit ook.
Glide, dat doet hij nog wel leuk. Zo haal ik met dat ding in UT 50 fps met 2 bots in DM_liandri, alles op max en 1024x768.
Verwijderd
no way!Op dinsdag 19 juni 2001 23:52 schreef kRiTz_C het volgende:
beroerd ??? ik wil niet vervelend doen maar voodoo3 is mits getweakt 1 van de beste 4 videokaarten in 16 bit! 2d en 3d. zowieso al beter dan de geforce 2mx die ik eerder heb gehad.
In Glide issie sneller ja, maar probeer maar eens directx of OpenGL. Het ziet er beroerd uit en het loopt voor geen meter... Of moet je voor de gein eens met Sisoft Sandra kijken hoe weinig directx en OpenGL functies die voodoo3 hardwarematig kan versnellen.
Dat wil je niet weten!
Jij hebt 'm dan inderdaad ook wel xtreem over zitten klokkenOp dinsdag 19 juni 2001 23:57 schreef lester het volgende:
ik ben echt tevreden over mijn voodoo 3, helemaal met de wickedgl drivers, ik heb meer fps in CS dan mijn huisgenoot met een MX
Verwijderd
Een GF2MX is veel en veel sneller dan een ge-OC'de voodoo 3000. En dan met name in OPENGL.
Rob
Verwijderd
Ik gebruik hem als 2e videokaart naast mijn Geforce 3 zodat ik zowel duelhead heb als Gamepower. Het is volgens mij een van de beste PCI kaartjes die ooit gemaakt is voor de gebruiker markt en hij draait lekker op 1152x864 op 100HZ.
Als 2e kaart echt perfect naar mijn mening.
Verwijderd
Verwijderd
kwestie van tweaken fluxOp woensdag 20 juni 2001 01:43 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
no way!
In Glide issie sneller ja, maar probeer maar eens directx of OpenGL. Het ziet er beroerd uit en het loopt voor geen meter... Of moet je voor de gein eens met Sisoft Sandra kijken hoe weinig directx en OpenGL functies die voodoo3 hardwarematig kan versnellen.
Dat wil je niet weten!
[..]
Jij hebt 'm dan inderdaad ook wel xtreem over zitten klokken
Verwijderd
argh, tweaken, tweaken... ik tweak me te pletter en ik heb nog 1 van die proggies die jij me had aanbevolen geprobeerd, maar dat maakte maar bar weinig uit. Het enigste tweakproggie wat ik nu nog gebruik is k6speed. Daarbij merk ik tenminste dat hij dingen zit te verbeteren, en het proggie hoeft alleen maar ff gerund te worden waarna de instellingen ook na het sluiten van toepassing blijven.Op zondag 24 juni 2001 23:01 schreef kRiTz_C het volgende:
kwestie van tweaken fluxzelfde manier waarom mijn 3dmark score 600 punten hoger ligt op een slomer systeem
Bovendien is het geen slomer systeem: die voodoo3 3000 is gewoon sneller dat mijn voodoo3 2000, en dat ding is bij mij nu eenmaal een dikke bottleneck. Nouja, et kan me trouwes ook niet zo heel veel boeien. Ik ben toch niet zo'n spelletjesfanaat
(daarom haat ik het ook om mijn 3dmark score te laten zien: het is slecht, ik weet het. maar ik speel alleen afentoe unreal, UT en half life en dat draait goed).
Voodoo 3 3000 16Mb (zonder handleiding en drivers, maar wie heeft die nou nodig met internet
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Verwijderd
kijk die theorie van jou heb ik dus getest als ik mijn v3 onderclock naar standaard clock rate van de 2000 (wordt ie trouwens lekker cool vanOp zondag 24 juni 2001 23:22 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
argh, tweaken, tweaken... ik tweak me te pletter en ik heb nog 1 van die proggies die jij me had aanbevolen geprobeerd, maar dat maakte maar bar weinig uit. Het enigste tweakproggie wat ik nu nog gebruik is k6speed. Daarbij merk ik tenminste dat hij dingen zit te verbeteren, en het proggie hoeft alleen maar ff gerund te worden waarna de instellingen ook na het sluiten van toepassing blijven.
Bovendien is het geen slomer systeem: die voodoo3 3000 is gewoon sneller dat mijn voodoo3 2000, en dat ding is bij mij nu eenmaal een dikke bottleneck. Nouja, et kan me trouwes ook niet zo heel veel boeien. Ik ben toch niet zo'n spelletjesfanaat
(daarom haat ik het ook om mijn 3dmark score te laten zien: het is slecht, ik weet het. maar ik speel alleen afentoe unreal, UT en half life en dat draait goed).
bij 3dmark scheelt het me zo'n puntje of 40.
Verwijderd
Das inderdaad goedkoop ja, zelfs voor zo'n kl#tekaart...Op maandag 25 juni 2001 16:34 schreef magic_nl het volgende:
Nou, dan heb ik ontzettend veel geluk gehad als ik de opmerkingen hier lees.
Voodoo 3 3000 16Mb (zonder handleiding en drivers, maar wie heeft die nou nodig met internet) voor fl 25,-
Dan weet ik het ook niet meer... ik was al blij dat win2k zoveel sneller was, want onder win98se was het echt dikke baggerzooi. Blijkt het nog beter te kunnen, terwijl ik al tweaks toegepast heb (speculative writing enzo). Ik geef et gewoon maar op...Op dinsdag 26 juni 2001 00:04 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
kijk die theorie van jou heb ik dus getest als ik mijn v3 onderclock naar standaard clock rate van de 2000 (wordt ie trouwens lekker cool van) scheelt het alleen wat in de fillrate (1 a bijna 2 fps bij ut ofzo)
bij 3dmark scheelt het me zo'n puntje of 40.
Komt wel weer es wat nieuws als het er de tijd voor is.
Voorlopig nog niet nodig, ben er tevreden mee.
Verwijderd
idd maar ik word wel jaloers als mensen dan weer een p3 1ghz kopen bij mij.. maar ach ik kan t ook wel betalen maar ik red me prima op mn k6-3+ ,hij is ook zo stabiel man..Op dinsdag 26 juni 2001 00:31 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Das inderdaad goedkoop ja, zelfs voor zo'n kl#tekaart...
[..]
Dan weet ik het ook niet meer... ik was al blij dat win2k zoveel sneller was, want onder win98se was het echt dikke baggerzooi. Blijkt het nog beter te kunnen, terwijl ik al tweaks toegepast heb (speculative writing enzo). Ik geef et gewoon maar op...
Komt wel weer es wat nieuws als het er de tijd voor is.
Voorlopig nog niet nodig, ben er tevreden mee.