Portable speaker (advies)

Pagina: 1
Acties:

• aRegularUser
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-01 23:06
Beste mede-tweakers,
Ik ben op zoek naar een goede, kwalitatieve draagbare speaker voor op mijn kot. Ik heb al heel wat opgezocht op het net maar ben nog steeds op zoek naar de beste prijs-kwaliteit.

Ik heb nog geen prijs in gedachten enheb al zo veel verschillende categoriën bekeken dat ik het eigenlijk allemaal niet meer goed kan vergelijken.

Dit zijn de speakers waar ik al op ben gevallen:

http://www.audiostreamers...F1-4872-87E2-5F4CB1B1EDF5
Deze beoplay a2 van bang&olufsen ziet er prachtig uit en geeft ook prachtig geluid (naar reviews) , een ander groot pluspunt is bluetooth ÉN wifi en 24 uur batterij (ook al bestaan er heel wat reviews die zeggen dat het maar 5 à 7 uur mee gaat :( ). Maar die kost zo zo veel he...

pricewatch: Sonos Play:1 Zwart De sonos play:1 ziet er prachtig uit en heeft ook goed geluid, enkel geenbluetooth is wel een beetje een dealbraker. Ook geen apparte batterij, wat me stoort :(

pricewatch: Bose SoundLink Mini Bluetooth Speaker II Carbon Bose is over et algemeen ook wel duur, maar prijs kwaliteit is deze wel geweldig. Voor 200 euro bluetooth, een oplaadstationnetje, usb-oplade en 10 uur batterij met nog eens krachtig geluid in zoeen kleine kast is toch wel impressive to say the least.

pricewatch: The House of Marley Get Together deze geniet momenteel mijn voorkeur: prachtig design, krachtig, "goedkoper", bluetooth + met batterij dus portable! Enkel wel wat groter, maar dat is niet het enorme probleem...

Dat zijn dus de speakers waar ik naar keek. Ik ben niet voor sony, gbl ... Dus die merken liever niet :p

Alvast bedankt voor jullie reacties!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-01 23:29

Audione0

Strijdt der titanen

Argon maakt leuke spulletjes
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=argon+music+box+one €139.00

Cambridge audio G2 €129.00 (voordeel hiervan is dat je ze in stereo kunt zetten
https://www.cambridgeaudio.com/products/wireless-speakers/g2

Cambridge audio minix go V2
http://www.audiostreamers...dio-minx-go-v2-zwart.html

B&W T7 €349.00
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=b%26w+bluetooth+t7

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• aRegularUser
oké, tenzij ik iets beters op de ibood hunt tegenkom ga ik oftewel voor de marley of de cambrigde audio G2. Welke denk je dat qua geluidskwaliteit het beste is? voor de rest zien ze er redelijk vergelijkbaar uit he

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-01 23:29

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb ze zelf alle 2 beluisterd en ik vond de Cambridge iets minder zwaar klinken. De marley is groter waardoor deze wel wat meer bass kan genereren :)

Cambridge is wel een higher end merk wat je niet in de prijs van €129.00 terug ziet overigens. Dit merk vind je niet bij de MM en consorten.

De marley ziet er ook mooi uit en laat zich denk ik graag op een kastje zien.

Ben zelf wel een verwend Cambridge fan, heb veel spullen van ze, maar de marley presteert denk ik wel beter.

Als je beter geluid wilt en bij het Cambridge kamp wilt gaan kijken moet je wel wat meer in de buidel gaan tasten ben ik bang, denkend aan 400 euro en meer. Aan de andere kan gaat een Cambridge wel een aantal jaartjes langer mee, maar hier betaal je ook weer voor.
De kleintje onder hen doen het zeker niet slecht overigens, en ze zijn handzamer om mee te nemen en ik weet niet of de marley met de ingebouwde accu je telefoon kan opladen? Alles heeft zo zn voor en tegens.

Succes in je zoektocht, en ga luisteren zou ik zeggen? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Audione0 op 26-08-2015 21:30 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• aRegularUser
Audione0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:26:
Ik heb ze zelf alle 2 beluisterd en ik vond de Cambridge iets minder zwaar klinken. De marley is groter waardoor deze wel wat meer bass kan genereren :)

Cambridge is wel een higher end merk wat je niet in de prijs van €129.00 terug ziet overigens. Dit merk vind je niet bij de MM en consorten.

De marley ziet er ook mooi uit en laat zich denk ik graag op een kastje zien.

Ben zelf wel een verwend Cambridge fan, heb veel spullen van ze, maar de marley presteert denk ik wel beter.

Als je beter geluid wilt en bij het Cambridge kamp wilt gaan kijken moet je wel wat meer in de buidel gaan tasten ben ik bang, denkend aan 400 euro en meer. Aan de andere kan gaat een Cambridge wel een aantal jaartjes langer mee, maar hier betaal je ook weer voor.
De kleintje onder hen doen het zeker niet slecht overigens, en ze zijn handzamer om mee te nemen en ik weet niet of de marley met de ingebouwde accu je telefoon kan opladen? Alles heeft zo zn voor en tegens.

Succes in je zoektocht, en ga luisteren zou ik zeggen? :)
Beste Audione0,

Bedankt voor je reacties in mijn topic. Ik ga volgende week eens in een locale hifi-winkel luisteren naar de verschillende speakers. Tot dan heb ik mijn informatie enkel van op het net :p
IK heb wel een buitenkansje om via mijn werk voor 20% korting een noonday te kopen, dus daar twijfel ik ook wel over.
Ik heb het dan over dit model: pricewatch: Noonday M Zwart (want deze heeft 10 uur batterij). De grotere "L"-versie kan ik ook aanschaffen aan de korting maar die heeft geen batterij (dus moet ik mss eens over nadenken!). Maar als de geluidskwaliteit evn goed is, ga ik voor de kleinere.

Ik ga straks eens luisteren in de winkel hier :D wat denken jullie erover?
Het verontrust me wel een beetje dat er echt zo weinig over te vinden is op het net (zelfs op tweakers, waar de noonday L niet wordt vermeld)

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:59

CeesKees

I rest my Kees

Deze is nu extreem goedkoop... En (helemaal gezien de waarde) geweldig geluid http://www.typhone.nl/acc...o-bluetooth-speaker-white

(in the end klinkt het gewoon bovengemiddeld voor zn formaat, als je de prijs niet in overweging neemt)

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• aRegularUser
CeesKees schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:44:
Deze is nu extreem goedkoop... En (helemaal gezien de waarde) geweldig geluid http://www.typhone.nl/acc...o-bluetooth-speaker-white

(in the end klinkt het gewoon bovengemiddeld voor zn formaat, als je de prijs niet in overweging neemt)
voor mij is het eigenlijk net wat te klein... dan ga ik eerder voor zo een noonday of marley
Pagina: 1