Babyfoon / Webcam

Pagina: 1
Acties:

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik zoek een?
Webcam of Babyfoon. Ik wil de kleine in de gaten houden. Mijn schoonouders wonen in Oekraine en zou het leuk vinden als die mee kunnen kijken op de babykamer. Ik wil dus een draadloos webcam hebben die ik via wifi op het netwerk kan aansluiten. Ook hebben mijn schoonouders geen smartphone en wil graag een webcam/babyfoon die je via de browser kan benaderen.

Wat is je budget?
200 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur van merk. Wat ik wel zie online is dat bij de meeste staat "compatible met android" b.v. wat mij doet denken dat er een app nodig is. Dit wil ik dus liever niet. Browser only :)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het liefst 1 met infrarood waarbij ook snachts meegekeken kan worden. Motion sensor hoeft niet, maar zou wel leuk zijn.

Heeft iemand ervaring met een webcam en de eisen die ik graag zou willen? Ik zie wel babyfoons met een camera en scherm wat nagenoeg perfect is, maar helaas niet via het internet. Vandaar dat ik ook webcam heb opgeschrevem.

Alvast bedankt _/-\o_

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Een dropcam kan je proberen, heb je wel een app nodig ;) Maar streamt netjes over het internet direct.

• Squ1zZy
  • Niet online
Megamind schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:07:
Een dropcam kan je proberen, heb je wel een app nodig ;) Maar streamt netjes over het internet direct.
Hmm, ik lees hier:

http://www.androidplanet.nl/reviews/dropcam-pro-review/

het volgende:

"De beelden die de Dropcam Pro streamt, kun je via je browser bekijken, maar veel interessanter is natuurlijk om de app voor Android of iOS te gebruiken"

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
ipv van een webcam zou ik eens gaan kijken naar een beveiligingscamera met webinterface

• Megamind
Squ1zZy schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:10:
[...]

Hmm, ik lees hier:

http://www.androidplanet.nl/reviews/dropcam-pro-review/

het volgende:

"De beelden die de Dropcam Pro streamt, kun je via je browser bekijken, maar veel interessanter is natuurlijk om de app voor Android of iOS te gebruiken"
Ja dat klopt, maar ik neem aan dat je niet altijd de laptop naast de bank hebt staan 's avonds.

• Squ1zZy
  • Niet online
Megamind schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:12:
[...]

Ja dat klopt, maar ik neem aan dat je niet altijd de laptop naast de bank hebt staan 's avonds.
Het gaat erom dat mijn schoonouders mee kunnen kijken. Die moeten dit doen via een laptop ja. Die moeten in kunnen loggen wanneer ze willen. Gezien ze geen app kunnen installeren zou via een browser het beste zijn.

• Megamind
Ik heb de Samsung en de Dropcam, maar de Samsung heeft zoals we gewend zijn een behoorlijk gare interface, daar is de DC toch wel een stuk makkelijker bij.
Pagina: 1