Blackfriday/cybermonday

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

• Apiaan
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06-2025
Hallo medetweakers!

Omdat mijn vorige vraag hierover onduidelijk was stel ik hem opnieuw.

Ik heb gehoord dat amazon aan blackfriday/cybermonday doet zullen pc onderdelen dan ook aanbiedingen krijgen? Ik ga dan bestellen op amazon.de is dat verstandig?

Edit: En is de h110i gtx een stille waterkoeling? Oke bedankt dan zie ik dan nog wel!

Alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Apiaan op 25-08-2015 18:05 ]

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-02 15:00

garriej

Ik las ondertieten.

niemand kan in de toekomst kijken en niemand weet wat er wel en niet in de aanbieding gaat. Er zullen vast wel pc onderdelen bijzitten.

die ken ik niet, maar mijn h80i maakt meer herrie als een gemiddelde luchtkoeler die net zo goed koelen doet.

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:27
Waarom twee keer? Overigens snap ik nog steeds niet wat je nu precies wil weten, of het verstandig is om ergens te bestellen? Dat hangt van verschillende factoren af. Daarnaast (zo leest het) weet je niet welke aanbiedingen er zijn als ze er überhaupt al zijn..

Wat betreft de h110i: Persoonlijk denk ik dat je beter voor een goede luchtkoeler kan gaan dan een kant en klare waterkoeler. De koelprestaties zijn vergelijkbaar en veel stiller wordt het er ook niet op.

Verwijderd

Weet niet of dit hierin thuis hoort, maar dat is niet aan mij maar aan de mods :)
Wat betreft je vraag, er zijn altijd wel onderdelen die de aanbieding in gaan (vorig jaar SSD's, veel monitoren, paar kant en klare PC's). Of Amazon.de ook hieraan mee doet durf ik je niet te zeggen, maar amazon.co.uk doet hier wel degelijk aan mee. Een aanrader is het zeker weten wel, maar of dat wat jij wilt ook de aanbieding in gaat weet niemand.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Blijkbaar was vooral mijn slotje onduidelijk, vandaar maar de iets opvallender rode balk eromheen.

Niemand heeft een glazenbol, dus dit soort topics zijn gedoemd te vervallen in speculatie.

Dit topic is gesloten.