Hallo, ik vraag me af of ik mijn Sitecom N300 kan gebruiken als SWITCH/AP
Mijn huidige opstelling:
KPN Experia Box V9 > Kabel (UTP) naar 1e verdieping > Deze wil ik aansluiten op mijn N300 (via Lan1).
Deze kabel is nu direct aangesloten op mijn laptop zonder problemen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb dit al eerder geprobeerd, maar toen stoorde deze de TV Box (aangesloten als volgt: KPN Box > powerline (lan) > TV box).
Toen stond de WiFi aan en de DHCP server uit (op de Sitecom).
Toen kwam er dus een monteur en die zei dat ik mijn IMGP-Proxy uit moest zetten op de Sitecom router.
Maar ik kon deze setting nergens vinden op mijn Sitecom N300
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus hoe moet ik het correct instellen?
Moet ik dan WiFi en DHCP uitzetten?
Als er screenshots nodig zijn, ask me
!
Mijn huidige opstelling:
KPN Experia Box V9 > Kabel (UTP) naar 1e verdieping > Deze wil ik aansluiten op mijn N300 (via Lan1).
Deze kabel is nu direct aangesloten op mijn laptop zonder problemen.
Ik heb dit al eerder geprobeerd, maar toen stoorde deze de TV Box (aangesloten als volgt: KPN Box > powerline (lan) > TV box).
Toen stond de WiFi aan en de DHCP server uit (op de Sitecom).
Toen kwam er dus een monteur en die zei dat ik mijn IMGP-Proxy uit moest zetten op de Sitecom router.
Maar ik kon deze setting nergens vinden op mijn Sitecom N300
Dus hoe moet ik het correct instellen?
Moet ik dan WiFi en DHCP uitzetten?
Als er screenshots nodig zijn, ask me
[ Voor 16% gewijzigd door d22wth op 25-08-2015 16:11 ]
ππΏππππ 16 πΏππ - π±7 5800π·3π£ - π·63 - π¬π²π¨ π±π³π·2070π² - 32π¦π‘-3800 - 2π³π‘ π²π²π£ - π§510 π€π πππΎ