Ik ben toe aan en upgrade
Voor de upgrade denk ik eraan mijn GTX560 TI te vervangen met een GTX970 kaart. De vraag is of dit 1) een goede keuze is, of er wellicht betere alternatieven zijn voor dezelfde prijsklasse / kwaliteit.
2) Past deze kaart goed bij mijn huidige setup?
3) Zo niet (of wel), welke andere componenten zitten er in mijn huidige setup die na aanschaf van de kaart als duidelijke bottleneck gaan dienen / zijn echt toe aan vervanging? Ik ben mij ervan bewust dat ik geen SSD heb. Tenzij het ten zeerste wordt aangeraden om deze voor het gamen aan te schaffen, zal ik ook in het vervolg geduldig wachten tot het laden van programma's ed. met een paar extra sec klaar is
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gaming
Huidige set-up:
Asus P8Z68-V/GEN3, s1155
Intel Core i5-2500, s115
GeForce GTX560 Ti SuperClocked
Corsair Vengeance DDR3, 1600 (2x 4GB)
OCZ ModXStream Pro 600 Watt
1 TB HDD
Bij voorbaat dank voor het meedenken!
Voor de upgrade denk ik eraan mijn GTX560 TI te vervangen met een GTX970 kaart. De vraag is of dit 1) een goede keuze is, of er wellicht betere alternatieven zijn voor dezelfde prijsklasse / kwaliteit.
2) Past deze kaart goed bij mijn huidige setup?
3) Zo niet (of wel), welke andere componenten zitten er in mijn huidige setup die na aanschaf van de kaart als duidelijke bottleneck gaan dienen / zijn echt toe aan vervanging? Ik ben mij ervan bewust dat ik geen SSD heb. Tenzij het ten zeerste wordt aangeraden om deze voor het gamen aan te schaffen, zal ik ook in het vervolg geduldig wachten tot het laden van programma's ed. met een paar extra sec klaar is
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor gaming
Huidige set-up:
Asus P8Z68-V/GEN3, s1155
Intel Core i5-2500, s115
GeForce GTX560 Ti SuperClocked
Corsair Vengeance DDR3, 1600 (2x 4GB)
OCZ ModXStream Pro 600 Watt
1 TB HDD
Bij voorbaat dank voor het meedenken!