Toon posts:

Terratec dmx x-fire 1024 drivers en win xp

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet welke drivers ik kan gebruiken voor mn terratec dmx x-fire 1024? ik draai xp maar ik wil weten of er drivers voor zijn of kan ik de drivers van bijv win 98,2000,me gebruiken :?

een reactie zou leuk zijn *D

Verwijderd

Kijk eens op hun site of bel die gasten van Terratec gewoon even op. Ik zou niet weten of ze er eigenlijk wel zijn. Want XP is toch nog niet eens uit in Nederland. Of wel in US.

Verwijderd

Gewoon van 2000 gebruiken.

Verwijderd

Ik heb wat getest met WinXP build 2499 en daar heb ik ook de Win2000 drivers gebruikt. Deden het pas goed na 4-5 keer installen ofzo, maar uiteindelijk werkte het perfect :)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb build 2505 en daar wordt mijn Xfire automatisch in herkend ....

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bij mij niet :(
(2526)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nu heb ik 2600 en hij herkent em aan z'n chip, maar daar kan ik geen 4 boxen aansturen :?

Verwijderd

Ik heb nu goed werkende drivers gevonden, ook via een post op deze site. Je moet hem als Crystal SoundFusion installeren. Ergens op deze site is de link naar de ontwikkelaar van deze chipset (Cirrus) te vinden... Even zoeken dus.

1 nadeel: Ik krijg geen Control Panel aan de praat. Maar verder zijn de drivers wel okee.

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

hier het zelfde probleem met control panel (en dat hebben we nou nét vanmiddag nodig) :(

Alleen:           DE GROETJES

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

NM

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

sorrie, deze topic stond bovenaan in de search ik was ondertussen ook al in de juiste topic beland :) tnx bdw

Alleen:           DE GROETJES

• tHaFalleN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 16:03
Je kan em ook installeren als Hercules Gamesurround Fortissimo II. Dan heb je al je opties en een mooie control panel.

Verwijderd

Terratec was bezig met xp drivers. Ik geloof dat laatst iemand een locatie van beta drivers op de ftp.terratec.de gepost had, ook een beta control panel was daar te downen.

Andere optie is de drivers nemen van hercules gamesurround fortissimo. (ook te vinden met de search)
Die jongens hebben hun driver verhaal iets beter op orde.

Verwijderd

http://www.terratec.net/ttnl/default.htm

kies drivers, daarna dmx - xfire 1024

en......

tada daar staan ze dan

Verwijderd

kijk hier eens!
ik gebruik ze ook en ze werken zeker weten met 4 boxen

http://www.tweakers.net/meuktracker/1199
Pagina: 1