Ik heb een roze, jawel, een roze Packard Bel Dot SE. Paar jaar geleden nieuw voor mijn dochter gekocht. Zij is inmiddels overgegaan op een Asus Transformer T200 en deze lag ongebruikt in de kast. Ik heb hem nu in gebruik genomen, omdat 1) het kan 2) ik ga nog wel eens op motorvakantie. Dan vind ik het handig om een systeempje bij me te hebben waar ik foto's op kan zetten en wat tekst kan verwerken, zonder dat ik een al te duur ding in mijn motorkoffer heb, Er zit toch nog een 320 Gb HDD op, meer dan genoeg. Specs: pricewatch: Packard Bell DOT SE-785NL (Wit)
Ik heb de Windows 7 Starter vervangen door Windows 10 en ik heb er daarnaast Linux Mint op gezet. De laatste werkt redelijk, maar zelf Windows 10 valt me niet tegen. Nu vraag ik ook niet zo heel veel van het systeem. Toch zou het net een tikkeltje vlotter mogen en ik overweeg om de 1 Gb DDR door een 2 Gb vervangen. Het is niet heel gemakkelijk, maar wel te doen. Mijn vraag is: gaat ik verschil merken? Zal het de moeite waard zijn?
Ik heb de Windows 7 Starter vervangen door Windows 10 en ik heb er daarnaast Linux Mint op gezet. De laatste werkt redelijk, maar zelf Windows 10 valt me niet tegen. Nu vraag ik ook niet zo heel veel van het systeem. Toch zou het net een tikkeltje vlotter mogen en ik overweeg om de 1 Gb DDR door een 2 Gb vervangen. Het is niet heel gemakkelijk, maar wel te doen. Mijn vraag is: gaat ik verschil merken? Zal het de moeite waard zijn?