PHP in_array probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schoors
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Zit al even vast hiermee. Uitleg op stackoverflow hier:

http://stackoverflow.com/...-in-array-weird-behaviour

Alle hulp welkom en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 14:17

mrc4nl

Procrastinatie expert

Schoors schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:52:
Zit al even vast hiermee. Uitleg op stackoverflow hier:

http://stackoverflow.com/...-in-array-weird-behaviour

Alle hulp welkom en alvast bedankt!
ben je nu op Stack overflow en tweakers aan het zoeken voor hulp??

je topicstart is te karig.vertel ten minste wat het probleem is, ipv te linken naar een externe site :N

[ Voor 74% gewijzigd door mrc4nl op 25-08-2015 09:56 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schoors
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ja idd, zowel op stackoverflow als tweakers. En copy paste is ook zo zinloos vind ik. En aangezien alles op stackoverflow al staat heeft het hier geen 10 zinnen intro nodig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Is het probleem niet gewoon dat je een multidimensional array aan in_array voert?

PHP:
1
if(!in_array($scoresheet[$f_locA][$m_id], $IndivTeamA)){

Ik kan er helemaal naast zitten want het was zeker handiger geweest als de code in code tags had gestaan, hier staar je je blind op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Schoors schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:15:
Ja idd, zowel op stackoverflow als tweakers. En copy paste is ook zo zinloos vind ik. En aangezien alles op stackoverflow al staat heeft het hier geen 10 zinnen intro nodig lijkt me.
Zo denken wij er echter niet over. Een externe site is geen goede TS. Er is ook niet te garanderen dat de informatie die daar staat volgend jaar nog beschikbaar is, en dan hebben wij hier een zinloos topic staan.

Hiermee lok je ook uit dat de discussie plaats gaat vinden op stackoverflow, en daarmee degradeer je deze post puur naar een spam link om meer mensen naar je SO topic te lokken.

Dit topic gaat ieder geval op slot.

Je mag best een nieuw topic openen, maar dan willen we wel zien dat alle relevante informatie ook in je topic start staat.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.