Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen. (Nieuwe en recente releases). Als scherm heb ik een iMac en zal het liefst mijn games op 2560x1440, 60FPS, spelen. Als dit echt een bottleneck is is een simpele monitor een overweging die ik best wil maken. Ik ben van plan er over een aantal jaar indien nodig een kaartje of reepje bij te prikken, enige future proofing is fijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-1800 euro. Als er bijvoorbeeld door €100 een significante performance gain behaald kan worden neem ik dat advies natuurlijk mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, keyboard, iMac "monitor"
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals gezegd speel ik op een iMac "scherm". Het systeem moet deze resolutie dus wel aankunnen. Voor de rest zijn eventuele suggesties welkom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen speciale merk voorkeur, ik vind prestatie belangrijker.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een wat stiller dan normale machine zou look zijn. Case windows en dat soort doet me niets. Het gaat mij puur om de performance van de bak.
Ga je overklokken?
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar het lijkt mij met de future proof gedachte geen slecht idee? Sta zeker open voor advies hierin.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben totaal geen computer kenner (is dat een ding?) en heb dit lijstje gemaakt d.m.v. reviews en andere builds van mensen. Advies of mijn games te draaien zijn (usual suspects en nieuwe releases), en of het systeem wat futurre proof is zodat dit weer een jaar of 4-5 mee kan. Als het later nodig is wil ik hier best een kaart of reepje geheugen bij prikken. Alvast bedankt voor het advies!
Edit: Suggesties van posts meegenomen in het nieuwe onderstaande lijstje.
Zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen. (Nieuwe en recente releases). Als scherm heb ik een iMac en zal het liefst mijn games op 2560x1440, 60FPS, spelen. Als dit echt een bottleneck is is een simpele monitor een overweging die ik best wil maken. Ik ben van plan er over een aantal jaar indien nodig een kaartje of reepje bij te prikken, enige future proofing is fijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-1800 euro. Als er bijvoorbeeld door €100 een significante performance gain behaald kan worden neem ik dat advies natuurlijk mee.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, keyboard, iMac "monitor"
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals gezegd speel ik op een iMac "scherm". Het systeem moet deze resolutie dus wel aankunnen. Voor de rest zijn eventuele suggesties welkom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen speciale merk voorkeur, ik vind prestatie belangrijker.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een wat stiller dan normale machine zou look zijn. Case windows en dat soort doet me niets. Het gaat mij puur om de performance van de bak.
Ga je overklokken?
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar het lijkt mij met de future proof gedachte geen slecht idee? Sta zeker open voor advies hierin.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben totaal geen computer kenner (is dat een ding?) en heb dit lijstje gemaakt d.m.v. reviews en andere builds van mensen. Advies of mijn games te draaien zijn (usual suspects en nieuwe releases), en of het systeem wat futurre proof is zodat dit weer een jaar of 4-5 mee kan. Als het later nodig is wil ik hier best een kaart of reepje geheugen bij prikken. Alvast bedankt voor het advies!
Edit: Suggesties van posts meegenomen in het nieuwe onderstaande lijstje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 6600K Boxed | € 256,95 | € 256,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 155,95 | € 155,95 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 742,95 | € 742,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | be quiet! Silent Base 800 Zwart | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 163,95 | € 163,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.730,11 | |
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 11:55 . Reden: Spelfoutje en prijsaanpassing >.< ]