Hoi allen,
Ik zit een beetje met een uitdaging voor mezelf en ik weet niet helemaal hoe ik het moet gaan aanpakken.
Uitleg:
Ik heb drie groepen. Deze drie groepen moeten een (verschillend) formulier invullen. Nadat alle drie de groepen de verschillende formulieren hebben ingevuld wil ik de ingevulde waardes kunnen oproepen op 1 pagina. Het was niet de bedoeling om er een hele database achter te hangen. Ik wilde het eigenlijk een beetje simpel houden.
Ik heb dus een formulier gemaakt:
Totaal niet spannend, werkt prima.
Daarna het betreffende resultaatbestand
Ook vrij eenvoudig, werkt ook gewoon. Krijg netjes de waardes te zien. Misschien valt het al op dat ik een div heb aangemaakt. De waardes (had ik zo bedacht) die gepost worden wil ik namelijk later terugzien in een later op te vragen pagina.
Joh, waarom zo moeilijk zou je zeggen.. nou het gaat er dus om dat ik uiteindelijk 3 divs ga vullen op de eindpagina met daarin de waardes van de ingevulde formulieren.. ik krijg er echter geen één waarde in terug. Iemand enig idee? De tekst komt namelijk wel terug, dus met de code lijkt me niet zoveel mis.
Als iemand een beter idee heeft om dit op te lossen sta ik daar zeker voor open.
Ik weet even niet hoe ik drie pagina's in een JSFIDDLE krijg, anders had ik dat wel even gedaan
Ik heb me al suf gegoogled, maar ik zoek misschien verkeerd.. (hoogstwaarschijnlijk wel) voor zover ik het snap zou dit gewoon moeten werken
Maar ik zal vast wel iets over het hoofd zien.
Ik zit een beetje met een uitdaging voor mezelf en ik weet niet helemaal hoe ik het moet gaan aanpakken.
Uitleg:
Ik heb drie groepen. Deze drie groepen moeten een (verschillend) formulier invullen. Nadat alle drie de groepen de verschillende formulieren hebben ingevuld wil ik de ingevulde waardes kunnen oproepen op 1 pagina. Het was niet de bedoeling om er een hele database achter te hangen. Ik wilde het eigenlijk een beetje simpel houden.
Ik heb dus een formulier gemaakt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <html> <body> <form action="resultaat.php" method="post"> Catalogusnummer:<br> <input type="text" name="catalogusnummer"> Bedrag:<br> <input type="text" name="bedrag"> <input type="submit" value="Submit"> </form> </body> </html> |
Totaal niet spannend, werkt prima.
Daarna het betreffende resultaatbestand
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <html> <body> <?php $catalogusnummer=$_POST['catalogusnummer']; $bedrag=$_POST['bedrag']; ?> <html> <body> <div id="catdaken"> Het nummer is: <?=$catalogusnummer?> <br> Het bedrag is: <?=$bedrag?> <br> </div> </body> </html> |
Ook vrij eenvoudig, werkt ook gewoon. Krijg netjes de waardes te zien. Misschien valt het al op dat ik een div heb aangemaakt. De waardes (had ik zo bedacht) die gepost worden wil ik namelijk later terugzien in een later op te vragen pagina.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <html> <head> <script src="js\jquery-2.1.4.min.js"></script> <script> $(function(){ $("#resultaat").load("resultaat.php #catdaken"); }); </script> </head> <body> Wat zijn de resultaten? <br> DAKEN<br> <div id="resultaat"></div><br> Wat was juist? <br> bla.. <br> </body> </html> |
Joh, waarom zo moeilijk zou je zeggen.. nou het gaat er dus om dat ik uiteindelijk 3 divs ga vullen op de eindpagina met daarin de waardes van de ingevulde formulieren.. ik krijg er echter geen één waarde in terug. Iemand enig idee? De tekst komt namelijk wel terug, dus met de code lijkt me niet zoveel mis.
Als iemand een beter idee heeft om dit op te lossen sta ik daar zeker voor open.
Ik weet even niet hoe ik drie pagina's in een JSFIDDLE krijg, anders had ik dat wel even gedaan
Ik heb me al suf gegoogled, maar ik zoek misschien verkeerd.. (hoogstwaarschijnlijk wel) voor zover ik het snap zou dit gewoon moeten werken
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 24-08-2015 23:40 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels