Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Verwijderd
De E8....-serie die we nu krijgen, heeft inderdaad minder hits. (1-5 gem.).Op maandag 18 juni 2001 22:41 schreef source het volgende:
Vanaf het begin tot ongeveer 3 weken geleden haalde ik nog gemiddeld per 10-15 hits per task...
nu heb ik (als ik mazzel heb) maar 1 hit per task... is er iets veranderd ofzo?
Een paar weken terug had ik nog ooit 180 hits!
Maar ze willen natuurlijk alle mogelijke moleculen uittesten op hun mogelijke werking tegen kankercellen.
Ik ben altijd maar blij als ik geen job krijg met 0 hits, dat zie ik als cpu-tijd-verspilling
precies...Ik ben altijd maar blij als ik geen job krijg met 0 hits, dat zie ik als cpu-tijd-verspilling
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Verwijderd
Niet dat het verder wat uit maakt.
De stats worden bijgehouden in WU's en ook al ging het om de punten. Daar heeft het aantal hits geen invloed op.
De stats worden bijgehouden in WU's en ook al ging het om de punten. Daar heeft het aantal hits geen invloed op.
Ik dacht dat de punten die je krijg afhangt van de combo "proc+hits+tijd".
Verwijderd
De punten berekening is zo vaag dat zelfs het nandrolon gehalte van de Boer invloed kan hebben. Maar als het goed is heeft het aantal hits géén invloed.
Verwijderd
Zolang systematisch heel de database wordt doorzocht is het nooit tijdverspilling.
Waarschijnlijk zijn de MFH's ook die moleculen uit een groep die makkelijk interactie met de eiwitten kunnen hebben. Zolang deze geelimineerd worden lijkt het logisch dat je ook minder hits hebt.
Waarschijnlijk zijn de MFH's ook die moleculen uit een groep die makkelijk interactie met de eiwitten kunnen hebben. Zolang deze geelimineerd worden lijkt het logisch dat je ook minder hits hebt.
ghehehehe die vind ik leuk!!!Op dinsdag 19 juni 2001 01:18 schreef elefino het volgende:
De punten berekening is zo vaag dat zelfs het nandrolon gehalte van de Boer invloed kan hebben. Maar als het goed is heeft het aantal hits géén invloed.
ik vroeg me altijd al af hoe die punten werden berekend, maar nu weet ik dat als ik veel voedselsuplementen aan de Boer geef ik meer punten krijg
Pagina: 1