Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag nieuwe games op de hoogste settings kunnen spelen in 4k, terwijl ik dan nog ongeveer 60hz aan framerate heb. Games zoals Black ops 3 en Fallout 4. Ik wil ook een sd kaart lezer omdat ik dan foto's en video's van mijn camera (nikon d7000) kan bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 3000 euro exclusief de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niet veel wat ik mee zou willen nemen en waar ik advies voor nodig heb. Ik heb zelf een pc die rond de 10-15 jaar oud is waarvan ik alleen een paar ventilators van zou kunnen gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb mijn wenslijst aan het einde gepost.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt mij niet zo veel uit welk merk het is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mij eis is vooral dat ik ermee kan doen wat ik er mee kan gamen, ik heb niet veel eisen over het energiegebruik, warmte of geluidsproductie.
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan om te gaan overklokken, maar misschien niet tot het maximale.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies krijgen of dit systeem een goed systeem is om 4k te gaan gamen met de games die ik wil gaan spelen. Zij de onderdelen die ik heb gekozen daarvoor goed, of had ik beter iets anders kunnen kiezen?
Ik heb ook nog andere vragen:
De ventilatoren voor mijn 230mm en de breedte van mijn behuizing is 232mm, passen de ventilatoren dan of is het net te krap?
Is het beter om voor mijn cpu een andere koelpasta erop aan te brengen?
Zij de ventilatoren die ik wil gaan gebruiken genoeg om mijn pc koel genoeg te houden?
Ik hoop voldoende informatie te hebben gegeven, zo niet, vraag dan gerust. Hier is een lijst van de onderdelen:
Ik wil graag nieuwe games op de hoogste settings kunnen spelen in 4k, terwijl ik dan nog ongeveer 60hz aan framerate heb. Games zoals Black ops 3 en Fallout 4. Ik wil ook een sd kaart lezer omdat ik dan foto's en video's van mijn camera (nikon d7000) kan bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 3000 euro exclusief de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niet veel wat ik mee zou willen nemen en waar ik advies voor nodig heb. Ik heb zelf een pc die rond de 10-15 jaar oud is waarvan ik alleen een paar ventilators van zou kunnen gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb mijn wenslijst aan het einde gepost.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt mij niet zo veel uit welk merk het is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mij eis is vooral dat ik ermee kan doen wat ik er mee kan gamen, ik heb niet veel eisen over het energiegebruik, warmte of geluidsproductie.
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan om te gaan overklokken, maar misschien niet tot het maximale.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies krijgen of dit systeem een goed systeem is om 4k te gaan gamen met de games die ik wil gaan spelen. Zij de onderdelen die ik heb gekozen daarvoor goed, of had ik beter iets anders kunnen kiezen?
Ik heb ook nog andere vragen:
De ventilatoren voor mijn 230mm en de breedte van mijn behuizing is 232mm, passen de ventilatoren dan of is het net te krap?
Is het beter om voor mijn cpu een andere koelpasta erop aan te brengen?
Zij de ventilatoren die ik wil gaan gebruiken genoeg om mijn pc koel genoeg te houden?
Ik hoop voldoende informatie te hebben gegeven, zo niet, vraag dan gerust. Hier is een lijst van de onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 403,50 | € 403,50 |
| 1 | Gigabyte GA-X99-UD5 WIFI | € 242,64 | € 242,64 |
| 2 | Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD | € 725,95 | € 1.451,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Fractal Design Define XL R2 Black Pearl | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Asus PB287Q Zwart | € 462,- | € 462,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 2 | BitFenix Spectre Pro Led Groen, 230mm | € 17,50 | € 35,- |
| 1 | Asus Strix Tactic Pro MX Brown | € 103,99 | € 103,99 |
| 1 | CM Storm Mizar | € 40,41 | € 40,41 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 109,51 | € 109,51 |