Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Omdat ik drie weken geleden aan mijn vakantie begon, heb ik de synchronisatie van mijn werk gmail account uitgezet. Gewoon via settings, email & accounts de synchronisatie van email, kalender en contacten uit gezet. Het viel me toen meteen al op dat het account vanaf toen meteen greyed out werd en de status bleef op "synching...". Verder niets mee gedaan, ik had immers vakantie. Nu wil ik het account weer aanzetten, maar hij staat nog steeds op "synching..." dus ik kan het account niet openen of verwijderen. Hij staat nu ook op positie twee in de battery saver, allemaal background task gerelateerd (15%) dus hij doet nog wel iets op de achtergrond.
Wat ik al tegen ben gekomen (en niet werkt):
• Airplane mode aanzetten (+ eventueel de telefoon rebooten, + eventueel een soft reset)
• Data en wifi uitzetten (+ eventueel de telefoon rebooten, + eventueel een soft reset)
• Battery saver aan om background tasks proberen te killen
• Imap en pop uitgezet op de mail account, zodat de account niet eens meer kan synchroniseren
Niets helpt
Het enige wat ik verder tegenkom is een hard reset. Is op sich niet zo'n probleem, maar dan wil eerst een backup maken en die faalt elke keer (ben ik online ook tegengekomen).
Heeft iemand de gouden tip om dit te fixen?

[ Voor 13% gewijzigd door sig69 op 25-08-2015 13:02 ]

Roomba E5 te koop