Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds een week of twee een probleempje met mijn HTC One M7.
Vanuit het niets kunnen de galerij en muziek app geen files meer zien.

De galerij laat alleen nog nieuwe foto's zien en de muziek app helemaal niks meer.
Als de telefoon aan de PC hang kan ik nog gewoon de files zien en ook via ES file explorer zijn de oude bestanden te zien. De thumbnails zijn verdwenen en worden ook niet opnieuw aangemaakt.

Wat ik tot nu toe gedaan heb:
  1. Andere galerij en muziek apps geprobeerd, deze hebben hetzelfde probleem.
  2. Bestanden gebackuped op de PC en verwijderd van de telefoon en vervolgens weer op de telefoon gezet, geen resultaat.
  3. Een aantal bestanden veranderd van naam, geen resultaat.
  4. Gekeken of er nomedia files in de mappen staan. Deze staan er niet in in dat geval hadden nieuwe foto's ook niet zichtbaar mogen zijn.
  5. Gegevens en cache van de galerij en muziek app verwijderd, ook geen resultaat.
Hebben jullie enig idee hoe ik mijn bestanden weer zichtbaar kan maken?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Hallo Samoht93,

Sinds vorige week heb ik dit ook. (zie mijn forum bericht in androidworld) Ik heb een Samsung S5. Dus aan het merk ligt het niet. Het is dus blijkbaar iets van andriod of een of andere app.Wat ik ontdekt heb (toestel aangesloten op de PC) is dat de datum "samengesteld op"van de niet zichtbare foto's op 23-7-2003 staan. Errug vreemde datum. Lees mijn forum berichtje anders even. Wellicht zijn er meer mensen die dit probleem hebben. Collectief zoeken naar de oorzaak (en oplossing) lijkt me handig.

Groet, Rob

• Chrits
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:39
Ik besef dat dit een oude thread is, maar ik zit nu met hetzelfde probleem (SG S2). Hebben jullie er een oplossing voor kunnen vinden?