Gaming Pc 1200-1300 euro

Pagina: 1
Acties:

• aiko464
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-10 12:09
Hallo allemaal,
het is weer is tijd voor een nieuwe pc dus kom ik naar jullie voor wat advies.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, nu nog op 1080p maar hoop eventueel later over te kunnen stappen op 1440p

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo tussen de 1200 en 1300 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een compleet nieuw systeem nodig, dingen zoals muis en scherm heb ik allemaal.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets buitengewoons, gewoon een nieuw systeem

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb in principe geen voorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt. Moet natuurlijk niet het gevoel hebben dat er een vliegtuig opstijgt in mijn kamer als ik aan het gamen ben, maar ik ga ervan uit dat dat niet gebeurd:P

Ga je overklokken?
Ja, dat ben ik van plan.

Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat ik op zich een aardig lijstje samen heb gesteld. Wat ik van jullie graag zou willen is een laatste controle voordat ik alles ga bestellen. Ook ben ik niet helemaal zeker van het moederbord, misschien dat 1 van jullie een betere suggestie heeft.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 6600K Boxed€ 258,95€ 258,95
1MSI Z170A GAMING PRO€ 153,78€ 153,78
1MSI Radeon R9 390 8GB Gaming€ 355,-€ 355,-
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 70,95€ 70,95
1Fractal Design Define R5 Zwart Window€ 113,50€ 113,50
1Scythe Mugen 4 PCGH Edition€ 37,95€ 37,95
1Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA€ 52,95€ 52,95
1Samsung SH-224DB Zwart€ 14,40€ 14,40
1Cooler Master V550 Semi-Modular€ 75,95€ 75,95
1Crucial BX100 250GB€ 82,95€ 82,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.216,38

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Je volgende lijstje kan je ook eenvoudig importeren door onder je wenslijst op "genereer RML" te klikken en die tekst in een post te plakken. Scheelt je een printscreen te maken en die vervolgens te posten ;).

Verwijderd

Ik ben niet zo voor AMD.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk ;-) Ik zou eerder een GTX 970 nemen, ookal raden ze de AMD eerder aan om te gamen op 1440p..

Ook ben ik persoonlijk helemaal niet zo'n fan van het moederbord.. Ik zou eerder gaan voor een Asus Z170-PRO Gaming of een Maximus VIII Ranger als je budget dat toestaat.

Voorderest zit alles goed denk ik!

Ik zit in dezelfde situatie als jou, behalve dat ik niet echt een bepaald budget heb, dus je kan ook altijd mijn topic eens overlezen om wat wijze te worden ;)

Veel succes!

• aiko464
  • Laatst online: 04-10 12:09
br00ky schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:49:
Je volgende lijstje kan je ook eenvoudig importeren door onder je wenslijst op "genereer RML" te klikken en die tekst in een post te plakken. Scheelt je een printscreen te maken en die vervolgens te posten ;).
Ik dacht dat ik dit gedaan had? Heb printscreen niet aangeraakt:P
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:52:
Ik ben niet zo voor AMD.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk ;-) Ik zou eerder een GTX 970 nemen, ookal raden ze de AMD eerder aan om te gamen op 1440p..

Ook ben ik persoonlijk helemaal niet zo'n fan van het moederbord.. Ik zou eerder gaan voor een Asus Z170-PRO Gaming of een Maximus VIII Ranger als je budget dat toestaat.

Voorderest zit alles goed denk ik!

Ik zit in dezelfde situatie als jou, behalve dat ik niet echt een bepaald budget heb, dus je kan ook altijd mijn topic eens overlezen om wat wijze te worden ;)

Veel succes!
Ja, ik zat ook te twijfelen tussen de GTX 970 en de 390, uiteindelijk toch voor de 390 gekozen.

Wat betreft het moederbord, mag ik vragen waarom je hier niet zo'n fan van bent? En waarom je de Asus Z170-PRO Gaming dan beter lijkt?

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Wat is de reden achter die dure voeding? Die kan wel wat goedkoper.
Verder heb ik eigenlijk niets aan te merken... prima build zo! :)
Misschien nog een iets grotere en betere SSD? pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB lijkt mij een goede keus. Met het bespaarde geld van een goedkopere voeding kun je die SSD dan net binnen het budget proppen.

Informaticus of vakkundig Googler?

Verwijderd

TheTinusNL schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:24:
Wat is de reden achter die dure voeding? Die kan wel wat goedkoper.
Verder heb ik eigenlijk niets aan te merken... prima build zo! :)
Misschien nog een iets grotere en betere SSD? pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB lijkt mij een goede keus. Met het bespaarde geld van een goedkopere voeding kun je die SSD dan net binnen het budget proppen.
Prima 550w gold voeding. Niks mis mee. Je zou een 450w gold kunnen kiezen, maar deze misstaat zeker niet in dit systeem.

Verwijderd

aiko464 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:24:
[...]

Ja, ik zat ook te twijfelen tussen de GTX 970 en de 390, uiteindelijk toch voor de 390 gekozen.

Wat betreft het moederbord, mag ik vragen waarom je hier niet zo'n fan van bent? En waarom je de Asus Z170-PRO Gaming dan beter lijkt?
Mag ik vragen waarom? Aangezien ik met die informatie dus waarschijnlijk ook wel wat zal zijn.. :P

Het moederbord lijkt imo meer een lichtshow dan wat anders, geen idee.. Ik vind het niet leuk :-(
Ook een relatief onbekend Z170 moederbord..
De Asus Z170-PRO Gaming daarentegen is momenteel een van de bekendste Z170 borden vanwege de prijs en wat je er voor terug krijgt. Dit was ook mijn eerste keus, maar ik ga liever toch voor het iets meer high-end Asus Maximus VIII Ranger bordje vanwege de extra functies en de fancy look :D
Dit zou je ook kunnen doen mits je budget dit toestaat want hij is wel wat duurder ;)
EDIT: Dit is natuurlijk persoonlijke voorkeur: je zou net zo goed een ander moederbord kunnen nemen (zelfs van eventueel een ander merk indien Asus je niet echt aan staat)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 07:53 ]

• Kaspervb
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-11 11:15
@benjaminisdenaa en waarom ben jij niet zo voor amd ? Als ik mag vragen ^^

Verwijderd

Kaspervb schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:16:
@benjaminisdenaa en waarom ben jij niet zo voor amd ? Als ik mag vragen ^^
1. Ondersteunen hun eigen mobiele grafische processors niet
2. Raptr boechtware die er mee op komt bij installatie van drivers
3. Omslachtige driverinstallatie (bij update raden ze aan om alles te herinstalleren enz.)
Pagina: 1