Hallo allemaal,
het is weer is tijd voor een nieuwe pc dus kom ik naar jullie voor wat advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, nu nog op 1080p maar hoop eventueel later over te kunnen stappen op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo tussen de 1200 en 1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een compleet nieuw systeem nodig, dingen zoals muis en scherm heb ik allemaal.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets buitengewoons, gewoon een nieuw systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb in principe geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt. Moet natuurlijk niet het gevoel hebben dat er een vliegtuig opstijgt in mijn kamer als ik aan het gamen ben, maar ik ga ervan uit dat dat niet gebeurd:P
Ga je overklokken?
Ja, dat ben ik van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat ik op zich een aardig lijstje samen heb gesteld. Wat ik van jullie graag zou willen is een laatste controle voordat ik alles ga bestellen. Ook ben ik niet helemaal zeker van het moederbord, misschien dat 1 van jullie een betere suggestie heeft.
het is weer is tijd voor een nieuwe pc dus kom ik naar jullie voor wat advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, nu nog op 1080p maar hoop eventueel later over te kunnen stappen op 1440p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo tussen de 1200 en 1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een compleet nieuw systeem nodig, dingen zoals muis en scherm heb ik allemaal.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets buitengewoons, gewoon een nieuw systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb in principe geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niet echt. Moet natuurlijk niet het gevoel hebben dat er een vliegtuig opstijgt in mijn kamer als ik aan het gamen ben, maar ik ga ervan uit dat dat niet gebeurd:P
Ga je overklokken?
Ja, dat ben ik van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat ik op zich een aardig lijstje samen heb gesteld. Wat ik van jullie graag zou willen is een laatste controle voordat ik alles ga bestellen. Ook ben ik niet helemaal zeker van het moederbord, misschien dat 1 van jullie een betere suggestie heeft.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||