Verwijderd

Topicstarter
Goeden midag ik ben nieuw hier en ik heb een probleem
probleem.

Ik hat een mooie sony hx20v compackt camara maar die is kapot hoe dat weet ik niet.

Hij zit in zijn garantie en kan dus niet meer ge maakt worden nu kan ik bij bcc een andere uit zoekken.

Dus ben nu weer op zoek naar de zelfte kwaliteit als de Sony hx20v.
Maar door de bomen zie ik het bos niet meer dus wou hier om hulp vragen
Ik zat te denken daan de opvolger
Me budget is 300 euro

Ik hoop dat iemand me veder op weg kan hellpen

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:23
Heb je al in de pricewatch gekeken naar soortgelijke modellen (gebruik de filters)? Welke daarvan spreken je aan? Beantwoord dat eerst, voordat we hier verder over praten.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Topicstarter
Mij spreekt de Hx50v wel aan
De flitser gebruiken we ja en zit ook aan de hx60v te denken maar daar schijnen de foto's minder van te zijn al vast be dankt voor de hulp

[ Voor 71% gewijzigd door Universal Creations op 24-08-2015 19:17 ]

• Universal Creations
Je had al een dubbeltopic gemaakt (die andere heb ik verwijderd) en nu ook al een dubbelpost. Gebruik de "Wijzig" knop rechtsboven je bericht om wat toe te voegen.

Ontopic: hoezo is de fotokwaliteit van de Hx60v minder?

Verwijderd

Topicstarter
Het schijd dat de foto's met maximaale opties zoom korrelig worden wat ik op het internet lees of heeft u er ervaring mee vind het veder wel een mooi toestel voor de rest groeten thijs

• Universal Creations
De foto's worden alleen korrelig door 2 redenen: ruis of digitale zoom. De hx60v heeft zelfs een BSI sensor, wat minder ruis moet opleveren t.o.v. de hx50v, dus ik gok dat mensen de verkeerde zaken met elkaar vergelijken. De HX60v is de betere camera als ik dat zo zie. Overigens zijn er meer camera's met 30x zoom en een dergelijke sensor (zover ik weet uit mijn hoofd).

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb hem net met me hx20v vergeleken en aleen is de iso lager van de 60v en die van 20v hoger ik dacht als iso hoger is dat het beter is of was het nou hoe lager de iso hoe beter het wort

Ik heb last van dyslexie dus sorry van de speling

• Universal Creations
De iso mogelijkheden van camera zeggen weinig over de prestaties ervan. Je moet gewoon soortgelijke foto's (liefst dezelfde uit een gestandaardiseerde test) met dezelfde isowaarde vergelijken.

offtopic:
Een spellingscontrole haalt ook wel wat fouten uit je berichten

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik ga denk ik tog de knoop door hakken om voor de hx60v te gaan

Verwijderd

Topicstarter
Schiet me tog de twijfels in me hooft tussen de Sony dsc-hx60 en de Sony DSC-WX500

Ik vind opties zoom belangrijk
Wollken raden jullie mij aan? Moet van bcc binne 2 wekken een nieuwe uit zoekken om dat me hx20v niet meer ge maakt kon worden :-(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hx60 in huis ben be nieuwt zit nu in de lader morgen is mee aan de slag hoop dat hij net zo goed is als de hx20v of nog wat beter

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:37

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

HX60 inderdaad, of de HX90V.

Verder; wat is er stuk aan je huidige camera? Ik heb ook de HX20V (prima toestel overigens!), maar bij mij komt er zo af en toe stof op de sensor. Via een youtube-tutorial schroef ik 'm dan open en verwijder ik 't stof. (buiten garantie, heb 'm 3 jaar nu).

Professioneel Heftruck Syndroom

Verwijderd

Topicstarter
De flits was kapot en kon niet ge maakt worden dus kregen we ons geld trug en daar de hx60 van ge kocht groeten thijs

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:37

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:36:
De flits was kapot en kon niet ge maakt worden dus kregen we ons geld trug en daar de hx60 van ge kocht groeten thijs
Even een oud topic wakker maken. Onze HX20V is nu ook wel aan vervanging toe. Wij gaan waarschijnlijk ook voor de HX60. Hoe bevalt jou die? Kun je er wat ervaringen over vertellen?

Professioneel Heftruck Syndroom

Pagina: 1