Ik heb twee weken geleden Windows 10 geinstalleerd en heb daarbij voor mijn internetverbinding gewoon gebruikt gemaakt van mijn (oude) cisco netwerkadapter, WUSB100v2. Ik kwam vandaag echter thuis en ik merkte dat hij opeens niet meer werkt. Nu heb ik alles geprobeerd, van drivers herinstalleren, PC van de stroom af, etc. In de Device Manager wordt hij wel aangegeven, maar geeft hij een geel uitroepteken, ook na het herinstalleren.
Daarnaast ik een andere adapter van TP-Link geprobeerd die ik nog ergens had liggen en deze wordt helemaal niet herkent door de computer. Via mijn laptop heb ik hiervoor de drivers gedownload en geinstalleerd, maar dan gebeurt er nog steeds helemaal niks.
Ondertussen weet ik niet echt meer wat te doen en ik hoopte dat er nog een andere oplossing zou zijn en dat jullie mij daarbij konden helpen.
Daarnaast ik een andere adapter van TP-Link geprobeerd die ik nog ergens had liggen en deze wordt helemaal niet herkent door de computer. Via mijn laptop heb ik hiervoor de drivers gedownload en geinstalleerd, maar dan gebeurt er nog steeds helemaal niks.
Ondertussen weet ik niet echt meer wat te doen en ik hoopte dat er nog een andere oplossing zou zijn en dat jullie mij daarbij konden helpen.