Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:40
Beste medetweakers,

Ik zocht een processor koeler voor een 1151 socket en ik zag dat de scythe mugen 4 compatible was met 1151 sockets.

Maar op webshops, zoals azerty, mycom, 4launch etc staat 1151 socket er helemaal niet bij als compatible, dus nu vraag ik het toch maar stiekem op het tweakers forum. is hij wel of niet compatible met de 1151 socket?

pricewatch: Scythe Mugen 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 13:21
De Scythe Mugen 4 is compatible met socket 1151. Dit kan je controleren op de website van Scythe. Hierbij de link: http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/mugen-4.html

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
bedankt voor de snelle reactie, als het wel op tweakers staat en op de website van scythe zelf, waarom staat het bij de webshops er niet bij? dit kan voor enige verwarring zorgen neem ik aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 13:21
silverchaoz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:29:
bedankt voor de snelle reactie, als het wel op tweakers staat en op de website van scythe zelf, waarom staat het bij de webshops er niet bij? dit kan voor enige verwarring zorgen neem ik aan. :)
Daarvoor moet je de webshops zelf contacten. Het model is in ieder geval compatible met het gevraagde socket.

Slotje op het topic.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
bedankt deze topic mag iedergeval gesloten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:49
silverchaoz schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:29:
de reden is vrij simpel. socket 1151 is vrij nieuwe. en de koeler is ouder. en vrij weinig webshops nemen de moeite om het te veranderen. maar socket 1151 maakt gebruik van de socket 115x gaatjes. waardoor de afstand tussen de gaatje eigenlijk altijd het zelfde is.

en tweakers werkt niet met slotjes. mocht het nog nodig zijn kan je hem altijd weer gebruiken voor vragen.
Pagina: 1