Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Degelijke Laptop van budget 900,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Begin september ga ik weer naar school, daarom ben ik opzoek naar een nieuwe en degelijke laptop.
Momenteel heb ik een Acer V3-571G (niet degelijk, maar wel snel en stabiel na een 840 EVO SSD.

Wat ga je met je laptop doen?
Wat ga ik met mijn laptop doen? Nou voornamelijk voor studie, maar tevens ook games. Games hoeven niet op max, max settings gespeeld te worden. Ik zal ook gebruik maken van Photoshops, en wil minimaal 2 werkende VM's draaien zonder lags.

Wat is je budget?
Mijn budget is 900 (op uitzondering tot 1000,-)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik neem mijn laptop altijd mee, in mijn rugzak. (Zal zelf een extra laptopbeschermtasje kopen).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Alle merken zijn goed oké, op Acer na. (Slechte ervaring, helaas).

Eisen?:
Ik zou graag een IPS scherm willen hebben,
beeldscherm moet 15,6 inch zijn. (Ik draai nu 1360-xxx)weinig pixxels dus, ik zou nu graag meer willen.
En eis: Een toetsverlichtends toetsenbord, tevens een laptop dat niet veel vinger afdrukken laat.

Ik weet het, een hoop vragen.. Maar we zijn om elkaar te helpen niet waar? Knuf van mij. :D

De HP Open 15 vind ik erg mooi, met dat chrome scharnier.. (De prijs echter minder).
Afbeeldingslocatie: http://cdn.lowyat.net/wp-content/uploads/2014/12/HP-Omen-Gaming-Notebook-Hands-On-02.jpg