Hallo tweakers
Sorry als dit niet de juiste sectie is om dit te plaatsen....ik twijfelde tussen hier en ' overige hardware', maar dat lijkt een dood subforum te zijn?
Ik probeer het hier nogmaals en als het hier niet hoort kunnen de mods het verwijderen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb een kleine 1,5 maand terug een tweedehands pc gekocht
Thermaltake level 10 GT behuizing
- Asus Rampage IV Extreme socket 2011 moederbord
- Intel Core i7 3820 quad core
- Corsair closed circuit watercooler
- EVGA Nvidia Geforce GTX680
- 32gb (8x4gb) Corsair Vengeance 1800 MHz DDR3 werkgeheugen
-XFX 850W semi modulaire voeding.
- 256gb Samsung 840 SSD
-1000gb Western digital caviar green HDD
- Benq XL2420T 3d hd scherm
- HP 22 inch hd tweede scherm
- Razer Mamba 4g muis
-Logitech g19 toetsenbord
-Razer Tiamat 7.1 surround headset
-Razer Vespula muismat
Nou game ik dus steeds met de koptelefoon Razer Tiamat 7.1, maar bij bepaalde spellen is dat helemaal niet handig/leuk. Bij shooters speel ik graag met een koptelefoon, maar ik speel ook andere spellen waarbij de hele tijd zo'n ding op je hoofd me behoorlijk gaat tegenstaan.
Nou heb ik in een youtube-review van de razer tiamat gezien dat je heel handig deze koptelefoon kunt aansluiten op je pc met speakers er tussen en dat je met 1 druk op de knop kunt switchen van speakers naar koptelefoon. Zonder steeds achter je pc te klooien met in en uitpluggen
Ik zou dus graag advies willen welke speakers jullie mij kunnen aanraden die hier goed bij passen? Wellicht iemand die ook een razer koptelefoon heeft met deze functie? Ik wil er hooguit 100 euro aan besteden.
Toevallig zag ik op de website van bart smit deze speakers, ook van razer:
pricewatch: Razer Ferox 2.0 (Zwart)
Aanrader (in combi met de koptelefoon) of zijn er betere opties?
alvast bedankt
Sorry als dit niet de juiste sectie is om dit te plaatsen....ik twijfelde tussen hier en ' overige hardware', maar dat lijkt een dood subforum te zijn?
Ik probeer het hier nogmaals en als het hier niet hoort kunnen de mods het verwijderen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb een kleine 1,5 maand terug een tweedehands pc gekocht
Thermaltake level 10 GT behuizing
- Asus Rampage IV Extreme socket 2011 moederbord
- Intel Core i7 3820 quad core
- Corsair closed circuit watercooler
- EVGA Nvidia Geforce GTX680
- 32gb (8x4gb) Corsair Vengeance 1800 MHz DDR3 werkgeheugen
-XFX 850W semi modulaire voeding.
- 256gb Samsung 840 SSD
-1000gb Western digital caviar green HDD
- Benq XL2420T 3d hd scherm
- HP 22 inch hd tweede scherm
- Razer Mamba 4g muis
-Logitech g19 toetsenbord
-Razer Tiamat 7.1 surround headset
-Razer Vespula muismat
Nou game ik dus steeds met de koptelefoon Razer Tiamat 7.1, maar bij bepaalde spellen is dat helemaal niet handig/leuk. Bij shooters speel ik graag met een koptelefoon, maar ik speel ook andere spellen waarbij de hele tijd zo'n ding op je hoofd me behoorlijk gaat tegenstaan.
Nou heb ik in een youtube-review van de razer tiamat gezien dat je heel handig deze koptelefoon kunt aansluiten op je pc met speakers er tussen en dat je met 1 druk op de knop kunt switchen van speakers naar koptelefoon. Zonder steeds achter je pc te klooien met in en uitpluggen
Ik zou dus graag advies willen welke speakers jullie mij kunnen aanraden die hier goed bij passen? Wellicht iemand die ook een razer koptelefoon heeft met deze functie? Ik wil er hooguit 100 euro aan besteden.
Toevallig zag ik op de website van bart smit deze speakers, ook van razer:
pricewatch: Razer Ferox 2.0 (Zwart)
Aanrader (in combi met de koptelefoon) of zijn er betere opties?
alvast bedankt