The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Making an ass of myself since the 70's
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Vanuit Apple's oogpunt begrijpelijk en die wil ik ook best gebruiken, maar dan moeten ze eens van die 5GB beperking afstappen. Of de abbo's goedkoper maken. Ik ga Flickr eens proberen.MeltedForest schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:19:
Omdat je natuurlijk alleen de iCloud van Apple mag gebruiken voor zulke dingen
Update: Ook de Flickr app flikt (
Zodra ik de iphone locked upload de app ook niet meer.
[ Voor 12% gewijzigd door rimave op 24-08-2015 11:56 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Abo's goedkoper maken? 200GB voor €4 is toch niet duur...?rimave schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:44:
[...]
Vanuit Apple's oogpunt begrijpelijk en die wil ik ook best gebruiken, maar dan moeten ze eens van die 5GB beperking afstappen. Of de abbo's goedkoper maken. Ik ga Flickr eens proberen.
Update: Ook de Flickr app flikt () hetzelfde.
Zodra ik de iphone locked upload de app ook niet meer.
Heb er inmiddels iets van 150 GB in en gaat prima. Mooie app ook.
In de Amazon app zit een soort Workaround om foto's toch te uploaden. De app houd je telefoon unlocked zolang de upload loopt, is de upload klaar dan locked hij vanzelf naar de hand van je instelling.
Misschien niet de ideaalste oplossing maar iOS ondersteund nou een maal niet anders.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik wil tzt toch weer terug naar Windows Phone, maar het schijnt dat er binnenkort een mooie Surface telefoon komt.
[ Voor 28% gewijzigd door rimave op 24-08-2015 14:21 ]
Een iPhone kan dat wel op de achtergrond hoor. Bij iCloud Photolibrary gebeurt de sync ook als de iPhone gelocked is.rimave schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:20:
Voor de time being doe ik het wel met de hand. Blijft wel raar dat een iPhone nota bene niet zulke simple taakjes op de achtergrond kan uitvoeren. Minpuntje van Apple.
Ik wil tzt toch weer terug naar Windows Phone, maar het schijnt dat er binnenkort een mooie Surface telefoon komt.
Andere diensten mogen dit niet vanwege bepaalde rechten die Apple niet verleent aan apps anders dan die van hun zelf.