PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik heb hier thuis ook een IBM Aptiva staan, maar daar zit de harddisk gewoon helemaal aan de bovenkant. Als je de kap er af haalt en alles los schroeft kan je de HD zo optillen...
Hoe het allemaal bij jou zit snap ik niet helemaal...
Hoe het allemaal bij jou zit snap ik niet helemaal...
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
anders lekker laten zitten en de nieuwe hd op een andere plek schroeven in een 51/4 drive bv
Verwijderd
Zit er niet speciaal een handleiding voor bij hoe je hem uit elkaar kan halen. Bij mijn pc zat er wel scpeciaal een heb een HP.
Bij deze tower zitten in het 'bovenste compartiment" : de voeding en de cd writer en de dvd speler. In het onderste compartiment zit het moederbord. De HD en de floppy hangen in een cage aan het bovenste compartiment. dit is een vrij standaard opstelling.
Laten zitten kan niet omdat er geen vrije ruimte is. Er zit namelijk al een cd writer en een dvd speler in.
De miditower is uit dec99 a jan 2000 met een K6-III 500mhz proc en onboard videa uit een pc prive project.
Laten zitten kan niet omdat er geen vrije ruimte is. Er zit namelijk al een cd writer en een dvd speler in.
De miditower is uit dec99 a jan 2000 met een K6-III 500mhz proc en onboard videa uit een pc prive project.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
er zit idd een handleiding bij maar die heb ik hier niet op nageslagen. Vermoed dat het er ook niet in staat. Ik zal het toch nog even vragen aan mijn collega om even te kijken.
PC Specs
Dat soort kasten kan je meestal op de meest vreemde manieren uit elkaar halen. Die HD is er ook ingezet, dus kan 'ie er ook uit. Ik denk dat je even op de meest vreemde plaatsen een paar schroefjes moet weghalen en dat met wat duw en trekwerk de kast wel uitelkaar valt zodat je de HD kunt verwijderen.
En anders pak je gewoon een mooie zaag, die disk is toch al stuk.
Zinvol geweld B'VO.
Zinvol geweld B'VO.
Verwijderd
Volgens mij moet je de voorkant van de tower eraf halen, dan kun je een lipje loshalen waarmee je de hele drivebay eruit kunt trekken, was met die ouwe Vobis kasten ook zo...
En het mobo dan ookOp maandag 18 juni 2001 22:48 schreef Zeega het volgende:
Pagina: 1