Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IPhone (5-6) met Outlook App geen contacten

Pagina: 1
Acties:

• evdsl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-02-2022
Hallo,

Ik ziet al een paar dagen te stoeien en heb het vermoeden dat wat ik wil (nog) niet kan. Ik heb een Office 365 abonnement en daaraan mijn domein gekoppeld. Nu kwam de mail altijd in de standaard mail app op de iPhone binnen en werden alle contacten en agenda's daar ook in gezet.

Nu ik het account daar heb verwijderd en de mail in de Outlook app heb staan, zie ik bij mijn contacten niets meer staan en dus ook niet bij wie mij heeft gebeld. De contacten (personen in de Outlook app) zijn daar wel zichtbaar, maar hebben geen connectie met de contacten op mij iPhone.

Ik heb ook nog een gmail account op de telefoon en die contacten en agenda staan nog wel goed. Mijn vermoeden is dat de Outlook app, niet aan de contacten van IPhone kan worden gekoppeld en dus de enige optie zou zijn om de contacten in een los account te importen of in het gmail account. Maar ik zie het niet zitten om mijn contacten dubbel bij te houden.

Heeft iemand een oplossing om met de Outlook app op een iPhone te werken of moet ik mijn nieuwe account in 365 toevoegen aan de IOS app voor mail.

Ik hoop dat het probleem duidelijk is en dat iemand mij verder kan helpen. Een bevestiging dat het niet kan is overigens ook prima.

Gr. Erik

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Je kan toch in iOS een Office365-accountje (exchange) aanmaken en vertellen dat dit account alleen de contactpersonen moet synchroniseren? (dus niet de mail en calendar, maar die laatste zou je ook best kunnen syncen) Dan heeft je iPhone óók de contacten uit de Office365 omgeving.

(logisch dat je iPhone de contacten nu niet heeft, hoe zou de telefoon dat moeten weten? iOS kan niet 'kijken' in een andere app zoals Outlook-app)

[ Voor 13% gewijzigd door Witte op 24-08-2015 11:34 ]

Houdoe