[iPhone 6] Scherm springt vanzelf aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Hallo iedereen,

Ik heb sinds vandaag een vervelend probleem met mijn iPhone 6 en ik kan niet ontdekken wat het is. Om de zoveel minuten (geen vast interval) springt het scherm namelijk automatisch aan naar het lockscreen. Ik heb geen nieuwe apps gedownload of instellingen veranderd in een app of in iOS. Verder heb ik zojuist maar eens de iOS 8.4.1 update gedownload, maar het probleem blijft bestaan. Google helpt me ook niet verder, maar het kan zijn dat ik foute zoektermen gebruik.

Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen. :) Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Het lijkt erg op meldingen krijgen die uit staan voor het lockscreen. Dan komt er een melding, maar als je op het lockscreen kijkt is er niets. Wellicht dat die meldingen ook uit staan in het notificatiecentrum...

Is het trouwens tijdens het opladen? Dan zou het wellicht de kabel zijn die slecht contact maakt. Anders kan ik alleen maar aan de knoppen denken waar een vuiltje tussen zit of misschien door een hoesje ingedrukt worden.

Als laatste redmiddel of om uit te sluiten dat het de hardware is kun je hem altijd nog herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Bedankt voor de reactie, ik denk dat ik hem eens probeer te herstellen dan. Ik kan namelijk niks vreemds vinden wat betreft meldingen. Het is niet tijdens het opladen (dat probleem heb ik ook wel eens, maar dan trilt hij dus steeds). Ook geen hoesje aanwezig. Dus ik denk toch dat er iets is met de homebutton. Maar met een beetje geluk is het dus een softwareprobleem en is het met herstellen op te lossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:26
Dat was altijd een probleem met de 3GS waar de stil-schakelaar slecht werd.
Maar dan zou hij ook moeten trillen, zoals bij mitchell2805.

Zijn alle knoppen nog goed? En kijk ook eens bij berichtgeving, misschien staan daar nog apps tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:06
Het kan ook een e-mail zijn die je binnen krijgt. Ik heb ook wel eens dat ik dan pas een strook te zien krijg na het unlocken. Geen idee waarom, maar de melding komt binnen en het scherm gaat dus aan (woon trilt ook eenmalig zoals verwacht) alleen krijg ik niks te zien. Pas als ik unlock krijg de daadwerkelijke melding pas. de ene keer gebeurt het we de andere keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:26
Ja, als je "voorbeeld op lockscreen" uit hebt maakt hij wel het geluidje, maar komt het balkje pas na het ontgrendelen.
Dit is bij mij het geval met Mailbox.
Pagina: 1