Beste Tweakers,
Ik ben opzoek naar een telefoon abonnement dat bij mij past. Natuurlijk wil ik zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld (dat willen wij allen denk ik wel). zelf heb ik al een beetje rondgekeken en zal mijn bevindingen ook plaatsen. De telefoon wordt gebruikt om mee te bellen, whatsappen, en een beetje te rommelen met Virtual reality. Reden voor een abonnement is, dat ik niet in één keer een telefoon kan betalen, en met een abbo betaal ik per maand.
Wat zoek ik:
Abonnement:
1. Het abonnement hoeft geen 4G te hebben.
2. graag wil ik 150 minuten bellen of meer. daarnaast wil ik het liefst 500 MB internet. (graag geen alle drie in één ofterwijl 5mb internet gaat van de 150 belminuten af.
3. Het liefst wil ik de telefoon er gratis bij (moet ik hem na 2 jaar kopen, of mag ik hem blijven houden)
4. Het abonnement mag tussen de 500-600 euro kosten. (liefst 2 jaar)
Telefoon:
1. 1920 x 1080p scherm is is een must .een hoge PPI is welkom (PPI betekent pixels per inch. Hoe meer PPI hoe scherper het beeld. is ook mooier met virtual reality)
2. Zoals bij abonnement staat is het leuk als het toestel gratis is (kosten per maand worden meer)
3. er moet een Gyroscope opzitten. (beetje spelen met Vurtial reality)
4. 5 inch vind ik een mooie maat, 4,7 en 5,5 in overweging.
Mijn gevonden telefoons + abonnement:
1. LG G3
Scherm: 2560 x 1440. PPI: 534
Grootte: 5,5 inch (toch iets groter, wel mooi)
Prijs: €534,- Toestel = gratis
Abonnement: 150 minuten/SMS en 500 MB
Antutu score: ongeveer 38.000 (zegt niet altijd wat)
2. Samsung Galaxy S5
Scherm: 1920 x 1080p. PPI: 432
Grootte: 5.1 inch
Prijs: €606,- Toestel = gratis
Antutu score: 43.000 (zegt niet altijd wat)
Mijn keuze:
Mijn keuze gaat naar de LG G3. Deze telefoon is iets minder snel dan de galaxy 5, maar de prijs is aanzienlijk minder. de HQ scherm met hoge resolutie spreekt mij erg aan, alhoewel veel mensen zeggen dat je het verschil niet zal zien met een 1080p scherm. zal de LG G3 goed overweg kunnen met Virtual reality, of laat deze het afweten met zwaardere VR apps. iemand idee?
Als jullie een andere telefoon aanraden dan hoor ik dat graag!
Ik ben opzoek naar een telefoon abonnement dat bij mij past. Natuurlijk wil ik zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld (dat willen wij allen denk ik wel). zelf heb ik al een beetje rondgekeken en zal mijn bevindingen ook plaatsen. De telefoon wordt gebruikt om mee te bellen, whatsappen, en een beetje te rommelen met Virtual reality. Reden voor een abonnement is, dat ik niet in één keer een telefoon kan betalen, en met een abbo betaal ik per maand.
Wat zoek ik:
Abonnement:
1. Het abonnement hoeft geen 4G te hebben.
2. graag wil ik 150 minuten bellen of meer. daarnaast wil ik het liefst 500 MB internet. (graag geen alle drie in één ofterwijl 5mb internet gaat van de 150 belminuten af.
3. Het liefst wil ik de telefoon er gratis bij (moet ik hem na 2 jaar kopen, of mag ik hem blijven houden)
4. Het abonnement mag tussen de 500-600 euro kosten. (liefst 2 jaar)
Telefoon:
1. 1920 x 1080p scherm is is een must .een hoge PPI is welkom (PPI betekent pixels per inch. Hoe meer PPI hoe scherper het beeld. is ook mooier met virtual reality)
2. Zoals bij abonnement staat is het leuk als het toestel gratis is (kosten per maand worden meer)
3. er moet een Gyroscope opzitten. (beetje spelen met Vurtial reality)
4. 5 inch vind ik een mooie maat, 4,7 en 5,5 in overweging.
Mijn gevonden telefoons + abonnement:
1. LG G3
Scherm: 2560 x 1440. PPI: 534
Grootte: 5,5 inch (toch iets groter, wel mooi)
Prijs: €534,- Toestel = gratis
Antutu score: ongeveer 38.000 (zegt niet altijd wat)
2. Samsung Galaxy S5
Scherm: 1920 x 1080p. PPI: 432
Grootte: 5.1 inch
Prijs: €606,- Toestel = gratis
Antutu score: 43.000 (zegt niet altijd wat)
Mijn keuze:
Mijn keuze gaat naar de LG G3. Deze telefoon is iets minder snel dan de galaxy 5, maar de prijs is aanzienlijk minder. de HQ scherm met hoge resolutie spreekt mij erg aan, alhoewel veel mensen zeggen dat je het verschil niet zal zien met een 1080p scherm. zal de LG G3 goed overweg kunnen met Virtual reality, of laat deze het afweten met zwaardere VR apps. iemand idee?
Als jullie een andere telefoon aanraden dan hoor ik dat graag!
[ Voor 2% gewijzigd door Hawkyscrub op 24-08-2015 10:35 . Reden: Reden opgegeven ]