Nas server icm gebruik mobiele apps

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maijobel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-06-2022
momenteel ben ik me aan het oriënteren om een Nas server aan te schaffen waarmee je makkelijk van je telefoon of tablet, foto's, video's en files kan uploaden naar je Nas server. Helaas kon ik geen relevante topics vinden hier op Tweakers...of ik heb geen goed zoekopdracht gemaakt....

Het voornaamste is dat je vanuit een app, makkelijk( jahaa, de vrouw moet het ook kunnen gebruiken.) bestanden uit kan wisselen.
Het zou helemaal perfect zijn als je op je iPhone of iPad je foto's je fotomoment kan delen, en op de plek waar het icloud icoontje staat, dan ook het icoontje zou staan van de Nas sever.
Natuurlijk moet de prijs ook aangenaam zijn.

Nu is mijn oog gevallen op het merk Synology, de DS115J, daar lijkt de ondersteuning in de vorm van mobiele apps perfect. Nu ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met deze apps en of ze stabiel en simpel werken?

Of heeft iemand anders nog betere ervaringen met andere merken?

Ik hoor graag jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 11:45
Voor een post binnen het PNS verwachten we wat meer inzet van de poster, daarnaast is dit niet echt een onderwerp voor PNS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rubriek Opslagtechnologie heb je wellicht over het hoofd gezien? Daar vind je diverse topics over nassen. Voor ervaringen met Synology is wellicht [Synology] Vraag en antwoord - deel 2 interessant, maar neem ook een kijkje in Overzicht belangrijke topics voor wat andere fabrikaten/verzameltopics.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de reactie van aardvark. PNS is niet de plek voor een topic als deze.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.