als ik een bootable ISO/BIN file heb, en ik wil een paar bestanden erbij zetten, hoe kan ik het het beste doen? Is daar een of andere programma voor?
Thx,
DD
Thx,
DD
Verwijderd
Verwijderd
ASPI driver installeren, maakt niet uit of je een Adaptec brander hebt of niet.Wat voor programma kun je gebruiken om de ISO te branden? Ik heb zowel Fireburner als CDRWin geprobeerd maar beiden geven een error dat hij geen Devices kan vinden. ASPI drivers installeren werkt ook niet omdat ik geen Adaptec hebt (dat is de errormelding).
Why? Why? Why?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Dan moet je ForceASPI installeren.Op dinsdag 19 juni 2001 12:22 schreef LaTiNo het volgende:
Punt is dus dat die drivers niet WILLEN installeren....
LaTiNo
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq