met welk prog bin/iso files bewerken...

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddofborg
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 19:28
als ik een bootable ISO/BIN file heb, en ik wil een paar bestanden erbij zetten, hoe kan ik het het beste doen? Is daar een of andere programma voor?

Thx,
DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 09:06

Alpine

Twisted animator

met CDmage kan je BIN's extracten en andere dingen doen. Ik weet alleen niet hun url maar die moet je dan maar ff opzoeken in yahoo. Het is freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddofborg
...volgens mij kon je met CDmage alleen files extracten en niet toevoegen of verwijderen... maar ik ga ff kijken... i.i.g. thx

DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gisteren voor het eerst WinImage gebruikt om te extracten. Toevoegen kon echter NIET.

Wat voor programma kun je gebruiken om de ISO te branden? Ik heb zowel Fireburner als CDRWin geprobeerd maar beiden geven een error dat hij geen Devices kan vinden. ASPI drivers installeren werkt ook niet omdat ik geen Adaptec hebt (dat is de errormelding).
Why? Why? Why? :'(

LaTiNo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor programma kun je gebruiken om de ISO te branden? Ik heb zowel Fireburner als CDRWin geprobeerd maar beiden geven een error dat hij geen Devices kan vinden. ASPI drivers installeren werkt ook niet omdat ik geen Adaptec hebt (dat is de errormelding).
Why? Why? Why? :'(
ASPI driver installeren, maakt niet uit of je een Adaptec brander hebt of niet.

Voor meer informatie, zie http://www.goldenhawk.com/download_body.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je kan ook isobuster gebruiken, de bestanden extracten en dan als normale data branden. Dan kun je ook makkelijk bestanden erbij zetten.

Zoek maar ff met google, vast de 1e hit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punt is dus dat die drivers niet WILLEN installeren....

LaTiNo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Probeer zoals ik boven heb uitgelegd, en gebruik Nero eens.. misschien dat het helpt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 12:22 schreef LaTiNo het volgende:
Punt is dus dat die drivers niet WILLEN installeren....

LaTiNo
Dan moet je ForceASPI installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer Isobuster eens. Kijk anders eens op http://www.dccopyworld.com, daar staan heel veel handige programmaatjes om ISO/BIN files mee te bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddofborg
...ik kan wel alle files eerst gaan extracten en dan branden, maar ik wil die CD nog wel bootalble houden...

DD
Pagina: 1