Bluray keys*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candela
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 21:36
Al ruim 3 jaar zijn er geen Bluray processing keys meer publiek gemaakt waardoor je voor het afspelen van Blurays op PC vastzit aan commerciele software zoals PowerDVD, AnyDVD, etc.

Op het knip heeft user knipnu echter knip gereleased die het toelaat de VUK van een Bluray disc te achterhalen uit een memory dump van knip. De VUK van een bepaalde disc kan in de toekomst niet meer geblockeerd worden door knip in tegenstelling tot processing keys (die voor alle discs werken).

In het kort:
1. Installeer knip. Dit programma download de huidige knip database met alle bekende bluray keys
2. Installeer knip, een lifetime licentie is nu gratis beschikbaar tot 31 augustus
3. Download en start knip
4. Steek een bluray in de drive en wacht tot DVDFab de VUK vind. knipdetecteert dit en voegt de key toe aan knip
5. Doe een database update via knip om de keys toe te voegen aan de database. Vanaf nu kan iedereen deze key gebruiken

Ik veronderstel dat dit trucje niet lang gaat werken want dit ondermijnt het businessmodel van DVDFab. Het is daarom van alle belang om zo snel mogelijk zoveel mogelijk VUKs te achterhalen en toe te voegen aan de publieke database. Mensen met een grote Bluray collectie aan het werk !

[ Voor 12% gewijzigd door Rupie op 26-08-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Deze komt mij net even te dicht bij Het algemeen beleid #verbodencopyright en daarom sluit ik je topic. Er wordt immers opgeroepen om een database te vullen om bepaalde copyright zaken te omzeilen.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.