iTunes Radio niet beschikbaar zonder subscription?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Regelmatig gebruik ik het Radio knopje binnen iTunes en selecteer ik een genre. Ik krijg dan een selectie van een nummer of 50 met ertussendoor wat reclame. Dit heeft tot voor kort goed gewerkt.

Vanavond merkte ik echter dat ik om deze 'stations' te kunnen luisteren ineens een Apple Music subscription nodig heb? Die heb ik niet, en ik ben ook niet van plan om die te nemen.

Ik heb ondertussen al e.e.a. zitten googlen en kwam als suggesties tegen dat je naar een nummer in je playlist moet gaan, en kiezen voor de optie om van de artiest of nummer een station te maken. Deze opties doen echter helemaal niks.

Het maakt hierin trouwens niet uit of ik wel of niet ingelogd ben: als ik niet ingelogd ben krijg ik een login prompt, en als ik wel ingelogd ben word ik gesommeerd om Apple Music te nemen.
When it launches June 30 in over 100 countries, Apple Music will be available with a three-month free trial. Some elements will be free without a subscription, such as a viewing artists' content and listening to radio with some limitations.
Dus doe ik iets fout, of heeft Apple stilletjes weer eens wat functionaliteit eruit gesloopt?

[ Voor 15% gewijzigd door spone op 23-08-2015 19:49 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Klein schopje naar 3i :)

MS > 3i

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/