MACBook PRO Widescreen laptop hardware onderdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch73
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02-2022
Goedenavond heren en dames,

Ik ben nogsteeds bezig om erachter te komen of de hardware onderdelen van een nog wel werken(batterij is okee) MacBook Pro Widescreen te verkopen zijn. De VGA kaart doet het niet meer. Mijn neefje heeft er ongeveer de afgelopen 2 jaar plezier van gehad. De MacBook Pro is ut 2008. Was geen coulance meer vanuit APPLE.

Ik ben benieuwd of er iemand is die interresse heeft in de hardware onderdelen ofzo...

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:45
Dit hoort thuis in Vraag & Aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tip: Mocht je een advertentie aanmaken zorg er dan wel voor dat de tekst begrijpelijk is, hier is weinig touw aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:34
Hij bedoeld volgens mij dat de Macbook Pro het bekende grafische kaart probleem heeft en wat de rest van de onderdelen nog waard is.

Voor de TS:
Deze Macbook heeft een defect logicboard. Dat is direct ook het duurste onderdeel van de gehele Macbook.
Je kunt mazzel hebben dat iemand die nog een werkende heeft (alle Macbooks uit deze serie falen, het is geen kwestie van OF maar Wanneer) en nog geld over heeft voor bijvoorbeeld de accu. Ik zou hem op tweedehands Mac, V&A of marktplaats zetten met TEAB en kijken of het nog wat oplevert. Ik verwacht zelf niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit past beter in V&A.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.