nadat de CM 00/01 league geflopt was kwam ik op het idee om Fifa 2001 online te spelen met wat mensen, wie heeft hier wel zin in??
ikke wel, maar ik heb de originele niet egt, en FIFA 2001 sucked een beetje
FiFa 2001 roelt echt wel hoorOp maandag 18 juni 2001 22:30 schreef Nacho_Man het volgende:
ikke wel, maar ik heb de originele niet egt, en FIFA 2001 sucked een beetje
je moet het alleen veel langer spelen om het goed onder de knie te krijgen
maar bij mij werkt het niet goed dat online spelen (heb het origineel ook al niet)
It seemed like a good idea at the time
Im defenitely in... kheb het weleens geprobeerd online te spelen, maar of de verbinding van de andere kant was brak, of er ging altijd wel weer wat mis. Bovendien houden de meeste online gamers vooral van CS, UT, Quake enz enz.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik speel liever ISS Pro Evolution!! Maar ja, smaken verschillen.....hoewel ik FIFA 2001 toch online zou willen spelen
Misschien een idee om een ICQ Activelist te beginnen bij voldoende belangstelling?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
We zijn nu al met zn 5en?
Of zie ik dit verkeerd??
Of zie ik dit verkeerd??
Nee, speel alleen tegen anderenOp maandag 18 juni 2001 23:00 schreef dadinanduZ het volgende:
Tegen 'de computer' spelen gaat ook vervelen; echt veel te simpel (zelfs wereldklasse)![]()
![]()
en, nee, ik doe niet mee, want ik heb het niet eens
Online spelen, ging in het allerbegin niet goed (toen ik het spel net had gekocht dus) sindsdien niet zo vaak meer geprobeerd.Op maandag 18 juni 2001 23:05 schreef Nacho_Man het volgende:
[..]
Nee, speel alleen tegen anderen
en, nee, ik doe niet mee, want ik heb het niet eens
But I'm still in
Moet je iig wel wat patches downloaden, maakt het meteen wat interessanterOp maandag 18 juni 2001 23:00 schreef dadinanduZ het volgende:
Tegen 'de computer' spelen gaat ook vervelen; echt veel te simpel (zelfs wereldklasse)![]()
![]()
Bijv. keepertje die niet ALTIJD de bal klem heeft,
een speler die realistischer schiet...
Kijk maar ff: http://www.fifabenelux.com/downloads/downloads.php?game=FIFA+2001
Verwijderd
Heb het een tijdje geleden al een paar keer geprobeerd, maar was niet zo'n succes dat online spelen 
Daarnaast draait Fifa 2001 niet echt stabiel onder Win2K
Daarnaast draait Fifa 2001 niet echt stabiel onder Win2K
Als ik ook maar iets via TCP/IP wilde opzetten liep het spel compleet vast, na een aantal seconden, is dat probleem nu soms de wereld uit?
Pagina: 1