Toon posts:

Nieuwe monitor ~€150

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een monitor die bij mijn PC build past. Ik kom namelijk van een laptop af en wil een nieuwe PC bouwen, waar dus ook een monitor bij past.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik zit ongeveer rond de 100-150 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Ik sta voor alles open

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik ga het op een all round pc aansluiten. De PC heeft dan nog geen dedicated gpu (Intel hd 4600) maar die komt er daarna wel snel aan. Dit is het systeem:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 177,95€ 177,95
1MSI B85M-E45€ 58,50€ 58,50
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 50,95€ 50,95
1Corsair Carbide 200R Closed€ 62,56€ 62,56
1BenQ GW2265HM Zwart€ 127,-€ 127,-
1Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8€ 45,50€ 45,50
1Corsair CX430M€ 51,50€ 51,50
1Crucial BX100 250GB€ 82,95€ 82,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 656,91

(Exclusief de monitor dan).

Ik had er al eentje gevonden die me wel oke lijkt:

#ProductPrijsSubtotaal
1BenQ GW2265HM Zwart€ 127,-€ 127,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 127,-

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2015 17:01 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
Wat ga je er mee doen? Gaming? Zoja welke games en resolutie wil je spelen. Of ga je. Oor video/foto bewerking?

Iets meer info is wel handig willen we een goed oordeel geven.

Verwijderd

Topicstarter
Sowieso gewoon een All round systeem; webbrowsen, schoolverslagen typen en alle dagelijkse dingen.

Daarnaast speel ik graag Counter Strike, in 1920x1080 als het kan. En doe ik soms nog wel aan adobe Premier/Photoshop, maar niet op dagelijkse basis.

• Frontwing
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 20:11
Als je foto's gaat bewerken zou ik voor een IPS scherm gaan, kleuren hiervan zijn zeer natuurgetrouw.
Ook voor gamen en andere taken zeer geschikt.
Het geluid van deze serie is iets minder, maar als je zelf speakers of een headset gebruikt hoef je deze niet te gebruiken.
Hier in huis twee Philips 234's staan waar we heel content mee zijn.
Deze hebben ook hele smalle bezels.

pricewatch: Philips E-line 244E5QHSD Zwart

[ Voor 3% gewijzigd door Frontwing op 23-08-2015 21:28 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Die GW2265HM is een heel leuk dingetje, hij is wat duurder geworden, maar imo die 130 ook wel waard. Na wat instelwerk prima kleuren, erg goed contrast, en gewoon normaal qua inputlag en ghosting. Wat ik zelf ook erg fijn is, is dat het scherm semi-mat is als het ware. Niet het korrellige wat sommige matte schermen hebben, maar hij spiegelt ook nauwelijks.

Grootste nadeel is de wat goedkope behuizing, zolang je ervanaf blijft doet hij zijn werk, maar raak hem aan en hij wiebelt net als zo'n hoela-poppetje. En de behuizing glimt, vinden sommige mensen vervelend.

People as things, that’s where it starts.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 18:56
RobinHood schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:37:
Grootste nadeel is de wat goedkope behuizing, zolang je ervanaf blijft doet hij zijn werk, maar raak hem aan en hij wiebelt net als zo'n hoela-poppetje. En de behuizing glimt, vinden sommige mensen vervelend.
Ik heb hier bij mijn 2e pc exact dezelfde monitor en niet het gevoel dat ie veel wiebelt of zo. Ook van die zgn glimmende behuizing heb ik weinig hinder.

Prima monitor voor die prijs. 130 euro voor een 24" 1080p en LED...Gewoon doen.

Mijn YouTube Channel

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ik heb er ook geen tot weinig hinder van die glimmende behuizing, maar sommige mensen vinden het wel vervelend, ieder zijn meug. Ik zeg het er gewoon netjes bij.

People as things, that’s where it starts.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Moet eerlijk zeggen dat ik hier ook 22" (niet eens full hd) heb staan, en dat ik dat eigenlijk net iets te weinig vind. 24" zou een stuk beter wezen. Werk ik bij klanten ook op en dan heb je meestal geen 2e monitor nodig, terwijl ik er bij de 22" thuis altijd mijn laptopscherm als 2e scherm bijpak. Past net wat makkelijker allemaal dan :)

Toevallig zelf ook aan het rondloeren in het zelfde budget dus ik hou dit topic ook even in de gaten if you dont mind :)

[ Voor 26% gewijzigd door The Eagle op 23-08-2015 22:55 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag deze er ook nog tussen.

pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart

Iets hogere prijsklasse, maar past wel in het budget

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 12:40 ]

Pagina: 1