Toon posts:

Internet traag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Sinds kort is het internet op mijn macbrook pro retina (medio 2012) supertraag. Dit probleem heb ik niet met mijn mobiel en ipad op dezelfde wifi. Dit heb ik ook niet wanneer ik op mijn macbook een compleet nieuw profiel aanmaak.

Vermoedelijk zit er dus iets in mijn eigen profiel waardoor het internet traag is geworden. Weet iemand hoe ik kan uitvinden wat de oorzaak is en hoe dit dan te verhelpen is?

Mvg. Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:50:
Goedemiddag,

Sinds kort is het internet op mijn macbrook pro retina (medio 2012) supertraag. Dit probleem heb ik niet met mijn mobiel en ipad op dezelfde wifi. Dit heb ik ook niet wanneer ik op mijn macbook een compleet nieuw profiel aanmaak.

Vermoedelijk zit er dus iets in mijn eigen profiel waardoor het internet traag is geworden. Weet iemand hoe ik kan uitvinden wat de oorzaak is en hoe dit dan te verhelpen is?

Mvg. Robert
Als je met profiel je eigen gebruikersaccount bedoelt; maak een nieuw gebruikersaccount aan en probeer de internetsnelheid dan eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie. Dat is inderdaad wat ik bedoel. Met een nieuwe gebruikersaccount is het internet mooi snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de zekerheid nog ter verduidelijking: ik wil graag weten hoe ik nu het probleem met mijn eigen gebruikersaccount kan oplossen. Hier staat immers veel persoonlijke data op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 13:10
Gooi de wifi verbinding eens weg en maak opnieuw verbinding
kijk ook welke programma's actief zijn en evt vertragen
Applications > Utilities > Activity Monitor "Activiteitenweergave"

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd