Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag over Powerpoint

Pagina: 1
Acties:

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-11 20:09
Ik heb in mijn presentatie een complexe printscreen in een sheet staan. Om het duidelijker te maken wil ik telkens een deel van die printscreen vergroten. Wat ik op internet heb kunnen vinden kan dit alleen door de afbeelding in meerdere stukken te knippen en de printscreen dus te verdelen in 3 afbeeldingen. Heb dus de printscreen in paint onderverdeeld in 3 afzonderlijke afbeeldingen.

Nu kan ik dmv animatie vergroten 1 van de 3 afbeeldingen vergroten. Het probleem wat ik nu heb is dat bij het vergroten van de afbeelding de helft onder de andere afbeeldingen verdwijnt. Nu los je dit op door voor de afbeelding in te stellen "op voorgrond", maar dat kan in een sheet maar voor één afbeelding? Hoe kan ik dit oplossen?

Nu heb ik dus de 1e (linkse) afbeelding op voorgrond ingesteld en die wordt daardoor goed weergegeven, maar als ik dan de 2e afbeelding (middelste) vergroot, dan verdwijnt een deel achter de 1e (linkse) afbeelding?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je moet dan dus de volgorde aanpassen (afbeelding naar voorgrond). Om die reden (als niet-ervaren PP-gebruiker) zou ik er losse slides van maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 23-08-2015 14:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:45
Ten eerste is Powerpoint geen serversoftware ;) Ten tweede klinkt het alsof je met deze use case beter af bent met Prezi.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom niet de 3 vergrotingen op 3 verschillende sheets gooien? Tenzij je een machine uit 1998 hebt, zal niemand het zien als je op "next slide" hebt geklikt. En waarom kan je niks vinden op https://support.office.com/ ?

Als je het geanimeerd wil hebben, zal je het toch echt anders moeten doen. PowerPoint bestaat trouwens niet; ik kan vanaf hier niet zien welk OS je draait (architectuur / editie) en welke Office je draait (architectuur / editie) en in hoeverre er mogelijk alle patches al aanwezig zijn die misschien extra opties geven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

PP is een Office applicatie en die horen in CSA.

Commandline FTW | Tweakt met mate