Beste mede-tweakers,
Een vriend van me wil graag een nieuwe game-pc kopen. Hij wil het liefste een Skylake CPU i.c.m. DDR4 geheugen om zo "futureproof" te zijn. Variatie van games is heel verschillend, van MOBA games tot FPS shooters en deze op maximale instellingen kunnen spelen. Ook in de toekomst
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, streamen op twitch.tv, internetten etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis, alleen een compleet systeem is nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vriend van me wil perse een AMD R9 390. Altijd nvidia gehad en wil nu graag eens AMD proberen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en energiezuinigheid is niet van toepassing, hij moet snel en futureproof zijn
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?
Even een laatste controle, voeding heb ik niet extreem veel verstand van dus eventueel een beter alternatief?.
Tevens een vraag over het geheugen, ik zag dat 16GB Corsair HyperX goedkoper was en CL15 ipv. 16. Is dit echter ook Low Profile geheugen en gaat dit dan passen i.c.m. de CPU cooler?
Ik zie graag jullie meningen verschijnen
Een vriend van me wil graag een nieuwe game-pc kopen. Hij wil het liefste een Skylake CPU i.c.m. DDR4 geheugen om zo "futureproof" te zijn. Variatie van games is heel verschillend, van MOBA games tot FPS shooters en deze op maximale instellingen kunnen spelen. Ook in de toekomst
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, streamen op twitch.tv, internetten etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis, alleen een compleet systeem is nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vriend van me wil perse een AMD R9 390. Altijd nvidia gehad en wil nu graag eens AMD proberen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid en energiezuinigheid is niet van toepassing, hij moet snel en futureproof zijn
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?
Even een laatste controle, voeding heb ik niet extreem veel verstand van dus eventueel een beter alternatief?.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 6600K Boxed | € 258,95 | € 258,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 138,- | € 138,- |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 355,- | € 355,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.188,65 | |
Tevens een vraag over het geheugen, ik zag dat 16GB Corsair HyperX goedkoper was en CL15 ipv. 16. Is dit echter ook Low Profile geheugen en gaat dit dan passen i.c.m. de CPU cooler?
Ik zie graag jullie meningen verschijnen