Wat ga je met je laptop doen?
de laptop is voor mijn vriendin zodat ze niet constant mijn pc inpikt.
ze zal er vooral word/excel op gebruiken en film/series kijken/downlden(soms door te koppelen aan de tv, soms in bed)
zelf zegt ze ook graag iets als sims erop te willen hebben.
Wat is je budget?
het liefst weinig, maar max 600 omdat een basic laptop volgens mij wel dat ongeveer kost.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee de laptop is voor thuis gebruik
lijstje met eisen
- mooi scherm liefst mat (ivm invallend licht)
- een disk drive zodat er cd's/dvd's in kunnen
- 15,4 - 17.x als schermdiagonaal
- verder gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding.
- eventueel aanpasbaar met een ssd in de toekomst
zelf had ik dit ingevuld in de pricewatch en toen kwamen er een paar laptops uitrollen
al deze 3 laptops voldoen aan de eisen.of de hardware ook up te graden is weet ik niet, hier heb ik geen kaas van gegeten.
de HP Pavilion 15-p257ng is kwa prijs de leukste en dit is denk ik te verklaren vanwege het hebben van een hdd ipv een sshd. het verschil hiertussen is mij echter een raadsel omdat ik tot vorige week nooit van het bestaan van een sshd had gehoord. is het de moeite om voor ongeveer 80 euro meer voor een sshd te gaan die kleiner is dan de hdd?
HP Pavilion 15-p1 heeft 12 gb geheugen wat mij klinkt als overkill, 8 lijkt me ook ruimschoots voldoende. maar is dit ook zo?
heeft iemand ervaring met deze laptops met name hoe ze werken( toetsenbord etc) en welke zouden jullie aanraden in deze situatie, eventuele andere opties mogen ook.
bij voorbaat dank
de laptop is voor mijn vriendin zodat ze niet constant mijn pc inpikt.
ze zal er vooral word/excel op gebruiken en film/series kijken/downlden(soms door te koppelen aan de tv, soms in bed)
zelf zegt ze ook graag iets als sims erop te willen hebben.
Wat is je budget?
het liefst weinig, maar max 600 omdat een basic laptop volgens mij wel dat ongeveer kost.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee de laptop is voor thuis gebruik
lijstje met eisen
- mooi scherm liefst mat (ivm invallend licht)
- een disk drive zodat er cd's/dvd's in kunnen
- 15,4 - 17.x als schermdiagonaal
- verder gewoon goede prijs/kwaliteit verhouding.
- eventueel aanpasbaar met een ssd in de toekomst
zelf had ik dit ingevuld in de pricewatch en toen kwamen er een paar laptops uitrollen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | HP Pavilion 15-p132nd | € 569,- | € 569,- |
| 1 | HP Pavilion 15-p257ng | € 512,84 | € 512,84 |
| 1 | Lenovo Z50-70-59442527 | € 599,- | € 599,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.680,84 | |
al deze 3 laptops voldoen aan de eisen.of de hardware ook up te graden is weet ik niet, hier heb ik geen kaas van gegeten.
de HP Pavilion 15-p257ng is kwa prijs de leukste en dit is denk ik te verklaren vanwege het hebben van een hdd ipv een sshd. het verschil hiertussen is mij echter een raadsel omdat ik tot vorige week nooit van het bestaan van een sshd had gehoord. is het de moeite om voor ongeveer 80 euro meer voor een sshd te gaan die kleiner is dan de hdd?
HP Pavilion 15-p1 heeft 12 gb geheugen wat mij klinkt als overkill, 8 lijkt me ook ruimschoots voldoende. maar is dit ook zo?
heeft iemand ervaring met deze laptops met name hoe ze werken( toetsenbord etc) en welke zouden jullie aanraden in deze situatie, eventuele andere opties mogen ook.
bij voorbaat dank