Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 14:51
ik wou mijn lg g3 opnieuw opstarten. toen de telefoon was afgesloten ging hij weer aan hij toen hij bij het punt was waar meestal staat ''LG life is good'' Stopte hij en ging niet meer veder. Na een uur stond hij nog steeds op het zelfde punt.

zelf geprobeerd

Ondertussen heb ik de batterij er een uurtje uit gehad. Waar na ik weer opnieuw opstarten maar de telefoon bleef hangen op het zelfde punt.

Ik kan hem wel naar veilig modus brengen alleen ik zou niet weten wat ik dan moet doen :?

De telefoon reageert nog wel als je hem Uitgeschakeld in de oplader stopt.

Het punt waarna de telefoon niet veder gaat.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/061813cc3100b8a63e34eb67b4b2d5f3.png

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:52
Je kan met LG PC Suite een herstel van je software doen. Weet alleen niet of je de drivers al heb geïnstalleerd op je pc?
Het kan ook zijn dat pc suite je telefoon niet ziet aangezien deze niet volledig opstart. Hou volume knop omhoog ingedrukt en plug de USB Kabel in het toestel. Laat de knop los en druk hem vervolgens nogmaals in om in download modus te komen. Kijk of pc suite de telefoon ziet. En doe herstel firmware.
Mocht het niet lukken kan je hier nog uitleg vinden om te herstellen via de LG flashtool.
Anders heb je hier het LG G3 topic.

[ Voor 9% gewijzigd door Megapaul op 23-08-2015 12:37 . Reden: toevoeging ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.