Ik heb EXACT diezelde Aldi pc en ik kan je vertellen dat er GEEN manier is om de processor in dat ding over te clocken.
FSB kan je niet veranderen, niet in de bios, niet met jumpers en niet met softfsb in windows.
Overigens is een PIII 667 met 133 mhz bus al nauwelijks over te clocken... Op een BX bord kwam ik MAX tot 700 mhz
142 mhz bus was op mijn BX chipset echt het maximum... Ik weet alleen niet of het door het Mobo kwam of door de videokaart die geen 90 mhz+ agp aankon dat alles wat ik hoger probeerde resulteerde in een crash en gegevensverlies op mŽn HD.
Laat het gewoon lekker zitten zoals het is. Een 133 fsb kan je met goed moederbord en goed geheugen misschien tot 150 mhz bus opkrkikken, maar daar blijft het toch echt wel bij. Maar dan moet je weer een nieuw mobo a 300 piek kopen...
Als het een PIII 650 was geweest is het WEL de moeite om een nieuw mobo te kopen, want een PIII 650 kan meestal tot 866 mhz!
Maarja, je kan niet alles hebben toch?
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec